Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Var är Tinga, hon skulle ju vara tillbaka idag?

• Telemarkgrrl

Nenne, vad skönt att det kändes bra att träffa kompisen igår! Man vill ju inte tappa kontakten med goda vänner över en sån ¤&/(#="&=&"*!#%" sak som barn/avsaknaden av barn.

• Telemarkgrrl

Men gosnosen, vilka jobbiga nyheter!

Och vilken oempatisk och hänsynslös läkare!! Och börja prata om en plan B så där med en gång, usch, så elakt! Och även om man förstår att landstingets budget inte är totalt obegränsad så är det ju inget som en läkare ska sitta och slänga i ansiktet på en patient!

Jag har ingen aning egentligen om privata v. landstingsägda kliniker men spontant så tycker jag ju att det borde vara som du säger, dom privata klinikerna vill ju förstås ha en bra statistik. Det är ju den som dom kan marknadsföra sig med och få nya patienter genom. Därför känns det också som om dom lägger ner lite extra omsorg både om patienterna och dom små embryona. (Fast det vet jag ju egentligen inte, jag har ju inte varit någon annanstans än på min privata.)

Jag hoppas sååååååå att det här försöket lyckas, det vore en sån skön spark i arslet på den där läkaren!

Kramar och tumhållning!!!

• Telemarkgrrl

Välkommen hem, Tinga! Hade nästan börjat bli orolig. Var hotellet okej?? (Är för nyfiken för att vänta på lång rapport i resetråden som jag hoppas kommer! )

• Telemarkgrrl

Vad skönt förresten att huvudvärken gått över! Det är ju så otroligt psykologiskt jobbigt att ha ont i huvudet.

• Telemarkgrrl

Joho tack, sweet, jag nyser på. Fast mitt klämtrick mot nysningar funkar visst bara mot vanliga nysningar och inte Synarela-nysningar.

• Telemarkgrrl

Men kära nån, jag läser ju som en kråka. GRATTIS i efterskott, Tinga!!!

• Telemarkgrrl

sweet, tricket är att klämma på rätt ställe, då blir det som akupressur. Man trycker på ett ställe och så hjälper det på nåt annat.

• Telemarkgrrl

Grattis, pirr!!!! Skönt att allt gått bra!

Vilken tjejdominans det är i Göteborg.

• Telemarkgrrl

Lappis, resetråden är avstängd för svar. Du öppnar väl en ny?!

(Under tiden så passar jag på att tacka Tinga här för en lika rolig reserapport som vanligt! Men vad ni hann med, jag inser att vi tillbringar alldeles för mycket tid på caféer i Paris. Så där mycket har vi nog hunnit med på alla våra Paris-resor tillsammans. )

Svar på tråden Barnkarusellen