Barnkarusellen
Nattson: vad bra att du fick komma på koll! Låter inte bra med sammandragningar sådär bara. Du är väl inte så långt gången? Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken vecka du är i trots att jag tror att du skrev det för inte så länge sedan
Liten: kul att se dig här inne! Man saknar alla nyblivna mammor litegrann här nu. Japp vi har en Nova också. Den är lite tungkörd men man vänjer sig. Om man inte går så mkt i affärer så är det ok (jag är inte så mkt i affärer med Moa). Men jag går mkt promenader och ibland över stock och sten så den ev nya vagnen måste vara stabil. Och den måste klara "vagningstestet", vet inte hur det blir att vagna med 3-hjuling Om det ÄR kolik hos Mindre så vet jag att det numera finns medicin, en i min förra f-grupp fick det till slut.
Jag tror banne mig att vi kommit in i en ny utv.fas - har precis räknat ut att Moa är 24 veckor och vid 26 v skulle det visst komma en. Hon är grinig och otålig på ett sätt hon inte varit på väldigt länge. Men de där faserna går ju över - bara skönt att veta vad det (förmodligen) är!