• gosnosen

Barnkarusellen

ojoj lappis vad spännande och samtidigt jobbigt för dig! kunde de inte med hjälp av ditt blodprov kolla om du är gravid?

• gosnosen

jag fortsätter iallafall att hålla tummarna ett tag till! och jag tror inte att du är känslokall, bara realistisk. hoppas att du kan sova något i natt åtminstone! kram till dig!

• gosnosen

stort grattis lapinette till fin äggskörd! nu håller jag tummarna för att alla blir befruktade och utvecklas till finfina embryon! kram!

• gosnosen

Vilket roligt sätt att börja helgen på Lapinette! Är glad för er skull! Tycker också att det känns jättebra att de verkar så bra och gulliga på CvL. Hoppas bara att våra resultat blir så bra som era!

• gosnosen

pirr - prel. vecka 16 är det dags för ÄP. Vill också passa på att önska dig lycka till!

• gosnosen

jag har sprayat i två veckor på söndag och ska börja med sprutor på onsdag nästa vecka.

• gosnosen

telis - vi blir nästan synkisar under ruvartiden!

• gosnosen

känns rätt bra, tror jag. är trött på kvällarna. sprayar synarela den här gången och fick börja på dag 19 istället för 21 som förra gången. det verkar åtminstone ha motverkat ev. cystbildning, vilket känns skönt.

• gosnosen

Telis - nu ska vi ju vara positiva!!! ändrar de något i din medicinering inför den här omgången för att försöka få bättre skörd?

• gosnosen

Telis - jag vill också gärna nysa efter sprayen, men igår kläckte maken ur sig tipset "massera lite på näsan när du känner att det är på gång, så blir det ingen nysning". och det funkade faktiskt. ett litet tips bara.

Svar på tråden Barnkarusellen