Barnkarusellen
Godmorgon darlings!
Knep makens dator innan han ska iväg till jobbet...
Tack för sistens, jag har inte hunnit in här för min son blev sjuk igen i lördags, men bara förkylning denna gången, sen har det varit en massa annat. Intressant nog så behöver han stimulans och uppmärksamhet hela tiden, han blir jätte sne så fort jag sitter och skriver eller pratat i telefon och gnäller, så fort jag tex lägger på telefonen så asgarvar han och är mycket nöjd.... men det är väl typiskt 8 månaders....
Sömnen har gått ganska bra faktiskt. Igår fick han dessutom en rullgardin, så det ska bli mörkt. Rekordet efter egen säng och rum starten är 5 timmar i sträck!!!!!!!!!!! I natt sov han från ca 8.30 till 02, men med någon lite gråtis som varade 1 minut... jag är så glad. Jag har ammat sedan, för jag är inne i en trötthets svacka, så när han vaknar på morgontimmarna tar jag upp honom och han ¨får snutta lite, sen trillar han ihop o somnar om igen Skönt.
Dessvärre lägger han sin morgonskit vid 06.30 och det är en rejäl laddning, så han vill ju upp då... väl torr blöja på så är han världens gladaste och vill leka, så man har fått gå upp i ottan nu....
SWEET, usch, jag skummade ikapp lite och vad trist att det såg lite mysko ut på UL, men jag hoppas verkligen att det löser sig, jag tror att du ska vara lugn! Förstår att det är svårt dock!
Gosnosen: Förbanade skit att det inte gick denna gången, men vad jag har förstått på min värninna som fick neg besked med, så tar det lättare på gång 2 för då är kroppen mer laddad? Hoppas det är så....
Telis: Hoppas du har kommit upp lite från underjorden sedan i helgen, det gläder mig att ni kör på så snabbt igen. YOU GO GIRL
Mugglan och Vänner: Jag hade så trevligt med er i dagarna 3, underbart att ta promenader och tjata, fika och ta en afterwork på Anglais med er o ungarna, vad coola vi var! Har tänkt på det i veckan, alla som tittade så på oss och vårt runda bord med allt från barnmat, nappflaskor, ÖLflaskor och vinglas! Måste varit en fröjd för ögat!
Hoppas verkligen att ni kommer upp igen, jag ska iaf försöka ta mig ner till er i Götet under våren.
Vänner vi kanske ses i din nya hemstad!
Vi var på BVC i veckan, Victor har gått upp endast 10 gram, et tyckte jag var lite skoj, han som har lagt på sig minst 300 gram mellan vägningarna, oftast närmare 1 kg... Nu väger han 9,2.
Amanda har blivit en stor tjej, som du skrev Piggis, var glad att de går up i vikt, jag tror att Victor inte har gått upp pga av att han har varit sjuk, så det stämmer att man ska se till att barnen har lite att "ta av"...
MrsB förrästen, jag testade pipmuggen och han drack den förbaskade vällingen. Fast helst vill han att jag matar honom med sked. Knäppunge! Han älskar sin gröt, så jag får se hur det går med vällingen framöver.... man orkar bara ett tag. Kör just nu med Nestles tetrapack majs och havre välling.
Frejs!!!!!!!!! Det var underbart att se dig i helgen som var, jag gillar dig skrapt, du utstrålar styrka och du får hälsa din mamma att hon verkar ha fattat galoppen ut på krogen...... hitta en gubbe.... o tja.... se till att simmarna stannar. Coolt sagt av en dam i den "gamla skolan".
Vickan - GRATTIS till hus och allt! jag blir lite sugen på hus jag med nu när jag har sett massa länkar här inne, kollad på det du la dit Lappis, såg ju jätte trevlig ut!
Jag älskar stan där vi bor nu och trivs i min lägenhet, även om den är lite liten nu, men men vi får se vad framtiden utvisar....
NENNE!!! Din galning. Ja du har verkligen varit saknad! Du är så rolig o skön, så man sitter ju mest och skrattar när du är inne och håller låda, vad får du allt i från! ?
Nu måste jag ge sonen gröt!
Tills jag tittar in igen, kram på er alla och trevlig helg!
// Cicci o Victor