Hejsan!
Nu har jag läst ikapp....
Jag skickar kramar till alla, Nattson som svimmar och Lappis, gosnosen och Telis med sin mamma och så vidare.
Frullan: ÅK! Det fnns en mening med att man ska sakna....
Lappis!!!!!!
ÄR du verkligen säker???????????
När du sa NÄSTÄPPA så blev jag helt pirrig. Jag kommer i håg att det var det första symptomet jag fick ca 3-4 dagar innan BIM, kände mig lite tung i bollen med och sen ett humör som inte var så nice mot maken. Blödning kan man ju ha iaf! Kolla på Sweetgumman och jag pappersmuffade och såg spår, men det var intet. Första gången jag blev gravid, med tvillingarna, så fick jag en rositg "mens", som varade i 2 dagar iaf, så det så...
Men är det sthlm ström i brallan, så vette katten...
Jag hade en kollega som på sin andra IVF också fick en blödning, det var blod, och det var kört - trodde hon, men en vecka senare var hon gravid iaf....
Här är allt bra, Victor sov hela natten i natt igen
Strax innan 20.00 somnade han och vaknade inte förrän efter 07.00 idag, då fick vi nästan väcka honom
I söndags hade jag nog ägglossning, jag hade faktiskt ont i magen och just på sidan där... hmmmmmmm kunde inte gå så snabbt, masade mig fram på Djurgården.
Nu är jag lite nervös för vi hade ju så klart sex i lördags Och skulle jag blivit gravid nu ( skulle inte förvåna mig, för just nu vill jag inte ha ett barn till, men om ca 4 månader så) så kommer barnet typ 27 december!!!!!!!!!!!!!!!!
Riktigt bra timing - NOT!
Hur som helst, den som lever får se
Ja, vädret idag var inte så spännande. Jag har varit och shoppat skor till sonen idag och på morgonen gick jag 8 km på Djurgården, innan det blev risigt väder!
Frejis, vad spännande att du sätter igång nu!!!!!!!!!!!!! Wiiiieeee, kanske en bebis i februari då
Vinkar till GBG tjejerna!
Vad skoj att Moa står upp nu, Victor reste sig själv i lördags! Krypa fattar han inte, så vi tror han kommer gå ist.
Så du har börjat med smakisar på Amanda nu då Piggis, hur går det?
Kom på att den där Banan och Päromgröten är väldigt söt, så jag kanske får köpa en naturell och blanda 50/50, vilken sort äter era barn?
BS, min man har pajjat axeln och jag har ont i runkmuskeln igen Så här föredrar vi att inte bära så mycket just nu heller, men man får gå böjd destu mer, för han vill gå hela hela hela hela hela hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas ni får bukt med Iris sömn snart. Sover hon i eget rum?
Har ni testat att köra en ramsa el sång när hon ska somna? Sen kör man samma ramsa så fort de vaknar och ska soman om, och varje kväll eller varje gång de ska sova, så förknippar de sången eller ramsan med sömn. Det verkar funka ganska bra. Vi sjunger samma hela tiden... Tjatigt men effektivt.
Puss och kram till snartis och kokosen, hoppas du hittade ngt på den där shoppingen i lördags o NÄSTA gång kan du väl för bövelen säga till mig, jag vill så gärna följa med!
Tjing