Barnkarusellen
Är förresten SJUKT AVUNDSJUK på din aladåb
jag trodde vel aldrg att jag skulle säga något sådant. Mrn jag VILL ha min mens så snart som möjligt nu. Vill ju bli gravid efter sommaren såååå......
Just det BS (hej och applåd )
Du skrev nåt om att Iris inte är så intresserad av mat. Är det så att du har jätte bra med mjölk? Jag har hört att om man har mycket mjölk och om amningen fungerar bra så är barnen ofta mindre intresserade av mat.
Själv har jag så enorm mjölkproduktion. Heeeeeelt sjukt mycket mjölk. Jag är som ett mindre mejeri
ha ha ha
men det är sant. Det bara sprutar åt alla håll.
Det var vel okej förut när man kunde pumpa bort det borren inte orkar äta. Men eftersom jag nu vill minska min produktion för att kunna sluta med amningen så vill jag ju inte pumpa.
Det är ju liksom efterfrågan och tillgång som styr produktionen.
Så nu när jag inte pumpar är jag helt otroligt stinn hela tiden. Killen kan ju inte äta upp allt på långa vägar nu när han samtidigt bröjat äta lite mat.
Jobbigt. Jag har problem emd mjölkstockningar osv för att jag har så mycket mjölk men jag har blivit en hejare på bröst massage och handmjölkning av knutor så det löser dig bra ändå.
Värre är att brösten spontan tömmer sig ibland nä'r de är super överfyllda. Ofta på natten efetrsom han sover som en sten så sängen blir helt våt av mjölk.
Ja ja man ska vel igentligen vara glad över att man är en KO.
Men vad ska man göra av all mjölk
ha ha ha
var som sagt på fest igår och en kompis berättade att en kompis till henne hade råkat blanda en white russian på bröstmjölk
ha ha ha
det är kanske det jag ska göra . Öppna en bar som säljer mjölkdrinkar
ha ha ha
garanterat KRAV och ekologiskt
ha ha ha
elelr varför inte börja ysta ost
näe'
men jag jobbar iallafall på att få ner produktionen.