Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

jag verkligen HATAR den här tiden mellan mens och ÄL. Så himla tråkigt!!! Bara att avvakta. Och sen har ÄL passerat och så blir man helt nojjig igen och hade önskat att man hade tajmat ÄL bättre för det blev ju lite sent där på torsdagen och jag kom lite före så det var ju dumt och *raap* näe mår jag inte lite illa? Opps inte tänka så, inte tänka så men det här känns inte alls som vanligt och då berättar jag för P när han kommer hem och IIIIH vad glad han ska bli och vi ska dansa runt och kramas och gråta och skratta... Det måste vara ett hack i skivan någonstans. Det bara går på repit hela tiden...

• nennesjuttioåtta

det som funkat bäst hittills är när matroskan från gyn sa att jag inte hade haft någon ÄL för då var det bara att vänta. Men eftersom jag då blev 2 dagar sen så hoppades vi ändå att hon hade sagt så bara för att jag inte skulle tänka så mycket på det, när det egentligen FANNS något därinne. Men så klurig var hon inte. Hur gör man för att inte tänka på det? Nu är det ju liksom ingen risk att en graviditet skulle vara en olycka direkt. HEY! Vad händer här? Naveln är ut-och-in?!?!? Och det är DITT fel, du med din fladdrande banan som du inte kan hålla i skinnet.

• nennesjuttioåtta

vad ska jag säga utan att det låter knäppt. Skönt att ni är kvar men jag hade hoppats SJÄLVKLART att det inte var så också.

• nennesjuttioåtta

oj, kan man skicka tomma inlägg? Vaffö då?

• nennesjuttioåtta

vi får grupplussa nu i vår istället.

(och jag menade att ni var kvar på fel sida av snöret tillsammans med mig )

• nennesjuttioåtta

det är för att jag har myror i brallan när jag hamnar här. Finns det något som heter Forum-ADHD?

Svar på tråden Barnkarusellen