• Lapinette

Barnkarusellen

Vi valde också bort bubblet och tog ett vanligt badkar. Rekommendation från vår inredningtjej. Nu använder vi även badkaret som dusch så det hade blivit aldeles för mycket slitage.

• Lapinette

KRAM tillbaka till Liten och Mindre!

• Lapinette

Telis - jag skulle kunna tänka mig att hänga på!!! Tala bara om när och var så ska jag försöka slita mig från Karlaplan.

Själv skrev jag ett inlägg här imorse och så kraschade BT igen. Vet dessutom inte hur många gånger jag har försökt att gå in här de senaste dagarna...man kommer ju typ in 1 gång av 10 försök. Hoppas det ordnar till sig snart.

• Lapinette

HHHHHHHHHEEEEEEEEEEJ Frejis!

Tänkte faktiskt "efterlysa" dig då jag kan tänka mig att vi hamnar lika i vår "äggprocess". Jag ska plocka ägg till Påsk...när annars ! Antar att SH kör med 3 veckors nedreglering och CvL kör 2 veckor så vi borde hamna rätt lika. Jag har spraystart den 22 februari.

• Lapinette

Frejis - summa sumarum för vårt IVF-krångel blir att jag kör enligt den metod som CvL vill och kommer med tillåtelse från dem även att dricka vin på min 3:e spraydag. Det verkar som om det inte gör hela världen fast "vissa" tycker/tror det. Ska m a o denna omgång inte vara lika hård mot mig själv som jag var förra gången.

• Lapinette

fru AM - jag röstar nog för 11.30 (då jag jämnt är så hungrig).

• Lapinette

Frejis - vad spännande att vi kommer att köra parallelt! Enligt statistiken borde en av oss lyckas och jag tror ju definitivt att det är DU! Jag har redan en misslyckad IVF bakom mig och störst chans har man ju första gången. Som sagt, optimistik är jag inte längre även om jag självfallet hoppas på mirakel.

Man ska nog försöka leva som vanligt det är bara assistenten hos min läkare som "råkade" säga alkoholförbud till mig. Jag kommer dock ta det lilla lugna på bröllopet, brukar annars vara den som dricker mest, dansar bäst och stannar längst. Kan ju göra alla dessa saker utom den första.

11:30 på måndag inne i Sturegallerian. See you!!!

• Lapinette

Telis - vad skönt att det gått så bra. Då är det inte många dagar kvar till du får börja med ditt "uppåttjack". Jag kände mig bara tung de sista 2-3 dagar...så typ nu för dig.

• Lapinette

Just det, du är orolig för själva hormonbehandlingen. Jag brukar inte känna av ÄL och kände inte så mycket nu heller (spänd över magen) men förstår om du är orolig.

• Lapinette

Telis - har räknat ut vilken vecka det är ÄP för dig! Antar att du känner som jag gjorde, skräckblandad förtjusning!

Svar på tråden Barnkarusellen