• Nattson

Barnkarusellen

Hej,

Piggelin, var det ni som döpte Amanda i helgen? Hur gick det?

Enligt mamma så åt jag allt hon gav, jag bara öppnade munnen och gapade efter mer ha ha. På BVC sa dom till mamma att hon skulle minska lite på maten för att de tyckte att jag var tjock. Har sett på kort att jag var ganska knubbig men för tjock vett i fasiken om jag tycker.

Telis stort lycka till på fredag!

• Nattson

Glömde ju Vickan! Grattis till huset! Det är lite darrigt i början, men också jäkligt kul!

• Nattson

Precis som Vänner skriver har jag också suttit och försökt förklara för maken vad som händer med alla här inne på tråden. Ibland med tårarna i ögonen och ibland med glädje.

Telis - japp man kan bli en riktig lipkvarn när man blir på smällen, jag har blivit det och då var jag en "softy" innan.

• Nattson

Telis, stort lycka till idag för det är väl idag de ska plocka ägg?

Lappis, Hur gick det med sprayen i morse? Nysattaker?

Piggelin, Jag undrade mest om det gått bra på dopet. Kul att allt gick bra! Tror det var Izzie eller MrsB som undrade om dop presenter.

Själv är jag super duper trött som vanligt, när ska det gå över?? Äter starkare järntabletter och kände mig piggare i början men inte nu längre. Ska till BM nästa vecka så får vi se vad hon säger. Kanske har järnvärdet gått ner i allafall, vi får se!

• Nattson

MrsB, vi har också bokat biljetter till en av matcherna! Vi ska gå på söndagen! Jag har en biljett också, men vi får se hur det går med Mini som inte hunnit med att fylla 3månader då. Men vi avgör det då, biljetten går säkert att sälja om jag inte kan ta med mig bebisen. Han/hon får ligga med hörselskydd, går det? Kanske inte när de är så små.

• Nattson

Cissi, vad skönt att det gick så bra som det gjorde! Måste ha varit så skönt för båda honom och er att få sova mera!

Telis, håller tummarna idag!

• Nattson

MrsB, håller ni på Ottawa eller Pittsburg i Globen den 4oct?

För mig är det mer en kul grej, maken och jag åkte till London och såg Anaheim VS los angeles kings förra året och det var hur kul som helst! Men så hejar vi på Anaheim också

• Nattson

Hoppas att det håller i sig Zozo!

• Nattson

Kul att du gillar hockey Sweet, vi bodde mitt emot Madison förra gången vi var i NY. Vi gick och sucktade eftar att få gå på en match där!

Svar på tråden Barnkarusellen