• viktualia

Barnkarusellen

Telemarkgrrl skrev 2008-02-24 18:20:30 följande:
    Vickis, det är verkligen ingen fara alls! Jag känner mig taskig och otillräcklig som varit otroligt ego på sista tiden och bara tänkt på mina egen saker och inte orkat engagera mig i ditt nya jobb och nya hus ordentligt! Kram!!
    Vi får väl konstatera att vi båda har goda skäl att vara praktegon för närvarande!!!!

Konstaterade detsamma när min bästis ringde för en stund sedan, hon och jag hade inte hörts av sen nyår... hm.... konstigt det känns att ha kokongat så totalt...

Hur som - det ser ut som att jag kommer till Sthlmstrakten helgen vecka 10 (7-9 mars). Nån som vill leka då?
  • viktualia

Nu är Vickan HUSÄGARINNA!!! bara så ni vet! *tjohoooooo*

Vi skrev på köpekontraktet och 18 april får vi tillträde till vårt lilla träslott!!!

• viktualia

Sweetan - det är klart att vi höll tummarna och det är lika givet att jag håller tummar NU!

*kramar om länge och mycket*

...och funderar över det under som kallas foster och allt som kan gå snett och hur ofta det går bra....

• viktualia

Tjoho!!

Tillträdet till huset blir 18 april och vi kommer att ha dubbla bostäder i 1,5 månad. Ska ägna ledig tid under den tiden åt att renovera. Byta kök och fixa sovrummet står högst på listan.

• viktualia

Orginalrosen - ha ha h! jag fattade vilket ditt gamla nick är! hihihihi! *nöjd*

Nenneskrutt - mer Nennekackel till tråden *tittar bedjande*

• viktualia

Men RosisPosis - var har du varit? Du är ju riktigt saknad! *vinkar*
    Taskigt att nån tagit ditt nick!

Själv har jag gått igenom tidernas 30 årskris sen vi "hördes" senast.... har tagit körkort, bantat bort 23 kg, bytt jobb och nu i veckan köpt villa tillsammans med maken.... vad har hänt i din värld som gjort att du hållit dig undan?!? *nyfiken*

• viktualia

Frullan - mer maratonpladder till folket!!!

Själv - är jag lagom full efter skojig afterwork med mina nya kollegor. ÅÅÅÅÅ vad skoj det är att jag bytt jobb *hoppistudsdans*

Nu är det sovdags.... säger maken som inte afterworkat.... ehum...

• viktualia
    Frejis skrev 2008-03-01 14:29:29 följande:
    *Det känns bara att det blir fel när man skriver saker i stället för att tala om dem... vi får väl ha en trådträff = konferens i ämnet.
    Jag håller helt med. Det verkar funka sådär att lösa förvirringen här i tråden.

Själv är jag uppslukad av alla val och grubblerier som skapas när man ska renovera en hel villa och av mitt skojiga jobb som underhåller mig till max.

Så jag vinkar också bara förbi och känner mig positivt självupptagen...
  • viktualia

Sweetan! VILKEN utläggning!!!! IMPAD! Och jag stöjder din analys av trådsnacket och trådrelationerna till fullo!

Och FruLlis - jag håller som sagt med Sweetan om att kackeltrådens galnaste lirare är saknad! Särskilt dina inlägg med tusen smajlisar och massa galenskap! Å andra sidan har jag blivit tvungen att ta ett steg åt sidan från BT och nätkackel i allmänhet. Jobbet och tillvaron förändrar sig och när maken och jag sätter fart på renoveringen i mitten av april lär jag närmast bli osynlig här. Trist, men som Sweatan skriver, tillvaron förändras och det är omöjligt att hålla alla sociala kontakter på samma nivå hela tiden....

Och vad gäller Page - hm.. jag kanske borde ha rapporterat att jag har lite smskontakt med henne till och från och vet att hon har det hyfsat.

Svar på tråden Barnkarusellen