• Frejis

Barnkarusellen

Sweet - jag var inne och läste på din blogg så nu vet även jag att du väntar ... Jätterolig läsning och så gillade jag bilderna på Lipton och hyllorna, vilken kreativ lösning och katten såg ju såå pigg och nöjd ut.

Gosnosen - då förstår jag lite bättre. Visste inte att Huddinge även gjorde utredningar fast det beror kanske på var i stan man bor.
    Trist att ni inte fick köpa trepacket och jag undrar återigen (känner mig som mest frågvisa människa just nu vad du har för FSH-värde. Jag såg i mina papper att jag hade för högt värde redan i juni förra året, det låg på 10, men doktorn i Uppsala sade att det inte var så farlig. Hm... jag blir som sagt fundersam.

Zozo - blev orolig för dig när du nämnde blödningen. Skönt att höra att allt var bra med pyret i magen, håller tummar och tår för er!

Telis - stora krya-på-dig-kramar till dig! Och ansluter till ditt kvävda rop till Lappis

• Frejis

När det gäller vår ivf har jag i alla fall bokat tid för nybesök i Södertälje, sedan får vi se. Jag tror att sådana (läs: jobbiga) människor som jag vinner på att låta bli att tänka för mycket. Får ta ett steg i taget i stället och se hur det går... vi kan i alla fall inte påbörja någonting i april utan det blir i mitten av maj i stället. Har roligare saker att tänka på i början av maj, dvs en resa till Malaga.

Lappis - när det gäller din blödning som inte har kommit känner jag som Muggles. Vill vill vill att det ska vara positiva besked på gång.

• Frejis

Telis - he he, i så fall har jag drabbats av en kraftig försämring som tog drygt 7 månader, hade nämligen 11 hos doktorn i Gamla stan

• Frejis

Muggles - jag har analyserat sönder hela processen, men har nu försökt plocka ihop bitar igen. Dock inte alltför intensivt med tanke på tidigare erfarenheter

Maken var förnuftig i höstas och tyckte inte att det var rätt tid att skaffa hund nu, men jag vill i alla fall. Inser dock att det knappast skulle gå, men drömma kan man ju har dessutom Ninis Kaninis redan

• Frejis

Det låter trevligt med en romantisk Sverige-weekend, blir också sugen på att boka in det när jag hör er berätta!

• Frejis

Lappis - japp, det var Cicci som kom på det

He he jag har redan visualiserat det som du befarar att din gyn kommer att se Tycker att du ska fortsätta att pappersmuffa ändå Lappis!

• Frejis

Fru AM - tack för tilläggsinformationen

• Frejis

Lappis - du är en superdam oavsett om du inte kan komma ned i klimakteriet eller om du är *nynnar ordet för mig själv - Telis, du vet ju vad jag menar *

Jag kommer att spricka av nyfikenhet snart Kan inte de ringa dig snart Lappis? Annars kommer Frejis att ringa dem i stället

• Frejis

Och jag skulle skriva klart en examinationsuppgift, men hänger här i stället...

Hm, vad är det vi gör mot Lappis nu? Utövar grupptryck eller...?

Svar på tråden Barnkarusellen