Barnkarusellen
Pling och Plong!
Supertrött men nu är jag hemma från Irland i alla fall! *vinkar till alla*
Pling och Plong!
Supertrött men nu är jag hemma från Irland i alla fall! *vinkar till alla*
Förresten... för att nån enstaka gång vara On topic:
Min bästa kompis ligger på sjukan. Hon är i v 26+6 och värkarbetet startade i torsdags. Hon har fått dropp, kortisonspruta och jox. Och jag ber till den Gud jag tror på att ungen ska stanna inne i magen ett bra tag till... bf är liksom 24/6.... Oddsen är problematiska dock... hennes första barn kom i v 28 och fyler 3 år om en månad...
hej!
nu har jag pratat med kompisen. idag gick hon i i v 27 och nu har det lugnat sig något. faran är inte alls över, men just nu var det lugnt. Har hon tur får hon flytta upp på vårdavdelning imorgon, om läget fortsätter vara stabilt. SHIT vad läbbigt det här är! Som sagt, hennes förstfödda kom sent i vecka 28..... och den ungen fyller 3 år om en månad...
Pirr - lycka till!!!! Hoppas förlossningen blir skonsam för alla inblandade!
Lappis - jag hejar på dina ägg och hoppas att allt kommer att gå strålande!
Cicci - du är för BRA!!!!! fyllekaja!! *garvar*
*vinkar till övriga entusiaster också*
Förresten!
Vackrast i Sverige:
Dalslands djupa skogar och sjöar (framförallt en viss hemlig udde i en viss sjö...)
Gotska Sandön
Gotland (framförallt sydvästkusten med utsikt mot Karlsöarna)
Roslagen (framförallt min kompis egna ö....)
Telestubben och Nenne - intressant det där med magkänslan kring graviditet.... hm... i så fall skulle jag, panikläbbigt nog, gissa att jag är fertil... mest för att jag är så rädd för allt vad det kommer innebära. På nåt sätt så har jag nog alltid trott att jag kan bli gravid - men det är det ju fortfarande INGEN som vet något om... Extremt läbbigt att se om magkänslan visar sig ha rätt eller inte....