• Pumpkin

Grabbar var fan är ni......?

Som moderator måste jag påpeka att ingen ska ge sina inloggningsuppgifter till någon, eftersom det inte är tillåtet att dela konto. Alltså får brudarna se till att deras M2B's skaffar sig egna konton och håller dig sällskap här, ska genast övertala min egen!

• Pumpkin

Inte för att vara petig, men det innebär att även du bör skaffa dig ett eget konto

• Pumpkin

Och förresten tycker jag att det är hur kul som helst att du kan alla förkortningar

• Pumpkin

Absolut en bra poäng, toppen faktiskt! Tyvärr är det ju inget jag kan utveckla. Däremot vet jag att man från redaktionens håll funderar på en lämplig lösning, just för att det här med planeringsverktygen kommer lite i kläm och jag ska absolut tipsa dem om just den idén. Dock finns det mycket annat som är högre prioriterat och tills dess är det, som forumreglerna säger, inte tillåtet att dela konto (don't shoot the messenger )

• Pumpkin

Jag vet inte den exakta anledningen, men jag misstänker att det beror på att man "aldrig" ska behöva tvivla på vem man pratar med.

stenbruden skrev 2008-02-09 11:23:50 följande:
    Va kul med en man här inne som puffar på Det ska jag säga till min m2b!!! Synd med att man inte kan skriva från samma nick... förstår inte varför???
  • Pumpkin

Det här står i forumreglerna som man godkänner när man blir medlem:

8. Signaturer och inlägg i annans namn.
    Det kan vara svårt för oss att veta om inlägg skrivs i någon annans namn, men om vi får en anmälan om att någons namn utnyttjats raderar vi dessa inlägg. Man får inte heller utge sig vara någon man inte är, t.ex ett brudpar fast man i själva verket representerar en butik. Det är endast tillåtet att inneha ett (1) medlemskap och använda n (1) signatur per person.

• Pumpkin

Förut var det ju enklare på det viset att planeringsverktygen inte var kopplade till forumidentiteten, dvs ett par kunde dela på planeringsverktygen men ha varsitt inlogg till forumet. I och med uppdateringen försvann dock den möjligheten, och det är därför man jobbar lite på en lösning till det problemet.

• Pumpkin

Och jag är glad att kunna föra dina tankar och idéer vidare!

Men jag känner mig skyldig att påpeka att ni kan bli avstängda om ni fortsätter att dela konto eftersom det strider mot forumreglerna, regler ni/din blivande fru accepterat när ni/hon blev medlem/mar.

• Pumpkin

Jag kan inte stänga av dig/din blivande fru, det har jag inte verktygen att göra, men ja, andra har blivit varnade och avstängda för att man delat på ett och samma konto.

Alltså, jag tycker att det är jättebra att du försöker dra igång grabbsidan här, verkligen! Men jag har svårt att förstå varför det ska vara så jobbigt (inte bara för dig, har haft den här diskussionen med andra par som använt samma konto) att öppna ett eget konto om man vill diskutera med andra i giftastagen

• Pumpkin

Och - det här är viktigt - jag hotar inte, jag säger bara vad som har hänt och kan hända, och eftersom jag är moderator har jag ett ansvar att informera medlemmarna om vad som gäller och vad som kan hända i olika situationer

• Pumpkin

Det finns redan förslag på det längre upp i tråden och den personen blev inte hatad

Det jag däremot funderar på är att om killar ska en stängd del så borde ju vi tjejer ha det också

Knutar i Puerto Rico skrev 2008-02-22 04:34:07 följande:
    Hej grabbar...Hur vore det i fall det fans ett forum för oss "män" under "bröllops ämne"... jag menar som bara män kan gå in på... Där vi kan diskutera, våra hemligheter och tankar. Det e inte så att ja vill ha hemligheter för min flicka, utan mer det att man vill ha en manliga syn på saker och ting.ohooo... kommer jag bli hatad nu...Oavsätt just en tanke
  • Pumpkin

Skärbrud: Enda sättet att döda sessionen är att ta bort den automatiska inloggningen, så länge den är påkopplad så kommer hon alltid vara inloggad när datorn är igång.

• Pumpkin

Ja, då har du/ni nog missat att läsa reglerna när ni reggade er, för det är inte tillåtet att dela konto

PatricSusanneS skrev 2008-03-06 04:42:41 följande:
    Ehhh... har jag missat nåt här? Susanne som frågar... får man inte ha delat konto/sida? Jag o Patric sitter ofta tillsammans o kollar, skriver, ändrar o planerar. Han älskar det lika mycket som jag även om jag har mer tid att kolla runt efter tips. Hittar jag nåt bra kollar vi gemensamt sen. Om han skulle vilja ha en egen sida (eller jag för den delen) skulle vi fixa det men bröllopsplanering är ju många ggr en sak som båda vill va med om. Mmmm jag veeeet att det mest är kvinnsen som kvittrar här men ni killar som skriver har nog koll på varandra. Kul o nyttigt tror jag det är att tjejerna får veta hur ni tänker. Min klänning får Patric se i kyrkan.. lerKram o lycka till med allt/ Susanne
  • Pumpkin
    MrBach: Det är ju Susanne som skriver, det säger hon ju själv Och i början av inlägget så ställer Susanne en fråga, som jag då svarar på - med en glad gubbe (för ton är ju annars kanske svårt att förmedla i text)
Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?