• MrsJönsson

Grabbar var fan är ni......?

Den manliga delen av mrsjönsson tar ordet!!!!!!!!
    Känner mig dö ensam här inne, bara en massa viktgalna kvinnor som klipper och klistrar inbjudningskort.
    Så eftersom att det är 95% kvinnor som sitter och läser detta uppmanar jag er att dra med era m2b som det heter (känner mig dör dum att jag redan kan alla förkortningar o dyl, men skit samma. jag vill ju vara delaktig på vår stora dag)ge honom inloggningsuppgifterna el behonom skaffa ett eget om du har hemligheter för dig här inne (klänningar osv)för jag vill ha någon att diskutera morgongåvor, svensexor(rädslor), brudbuketer (för det är ju faktiskt vi män/grabbar/pojkar som står för det.
    Så ta tag i er karl och gör honom delaktig, kanske du oxå tjänar på det i längden

• Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?
  • Jenniecarlsson

Lovar att ta ett snack med min blivande när han kommer hem idag=)

• MrsJönsson

Manliga del av MrsJönsson puffar egentligen inte.....
    men va fan *puff puff*

• Gizmos

hahaha jag puffa lite for dig!!

• AnnaochHenrik
    MrsJönsson skrev 2008-02-08 12:19:30 följande:
    Känner mig dö ensam här inne, bara en massa viktgalna kvinnor som klipper och klistrar inbjudningskort.
  • snippy 19juli

jag håller med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

• Silva79

Ska kolla med min M2B, jag tycker han borde engagera sig mer, och att hänga här vore ett steg på vägen.

• Pumpkin

Som moderator måste jag påpeka att ingen ska ge sina inloggningsuppgifter till någon, eftersom det inte är tillåtet att dela konto. Alltså får brudarna se till att deras M2B's skaffar sig egna konton och håller dig sällskap här, ska genast övertala min egen!

• Pumpkin

Inte för att vara petig, men det innebär att även du bör skaffa dig ett eget konto

• Pumpkin

Och förresten tycker jag att det är hur kul som helst att du kan alla förkortningar

Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?