• MrsJönsson

Grabbar var fan är ni......?

Den manliga delen av mrsjönsson tar ordet!!!!!!!!
    Känner mig dö ensam här inne, bara en massa viktgalna kvinnor som klipper och klistrar inbjudningskort.
    Så eftersom att det är 95% kvinnor som sitter och läser detta uppmanar jag er att dra med era m2b som det heter (känner mig dör dum att jag redan kan alla förkortningar o dyl, men skit samma. jag vill ju vara delaktig på vår stora dag)ge honom inloggningsuppgifterna el behonom skaffa ett eget om du har hemligheter för dig här inne (klänningar osv)för jag vill ha någon att diskutera morgongåvor, svensexor(rädslor), brudbuketer (för det är ju faktiskt vi män/grabbar/pojkar som står för det.
    Så ta tag i er karl och gör honom delaktig, kanske du oxå tjänar på det i längden

• Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?
  • Granfot
    Communityansvarig skrev 2008-02-22 10:10:57 följande:
    Att ha en eklusivt manlig forumkategori kan vi införa om behovet är tillräckligt stort, det måste trots allt finnas tillräckligt många för att hålla liv i diskussionerna. På familjeliv har vi en sådan forumkategori kallad pappagrupp där bara pappor får skriva. Detta har väckt lite ont blod på sina håll att den var förbehållen män,men med tanke på att männen där är en så uttalad minoritet så... Här på BT är det precis likadant, frågan är hur vi bäst får igång manlig aktivitet här. Nu var det ett tag sen jag gifte mig, men det är ju verkligen något man ser tillbaka på med glädje som just ett gemensamt projekt. Har ni fler förslag i rätt riktning är jag idel öra, här eller i inboxen
    För att få igång manlig aktivitet så kan ni ju börja med att försöka visa upp er lite för män? :) Jag hade i tanken bojkottat BT tidigare, verkade ju vara en grej för brudar bara, men så nämnde min fästmö den här tråden och jag gick in för att kika...

Vore intressant med en kategori bara för oss, där man kan vädra åsikter och tankar mellan männen...
  • stenbruden

Hej alla grabbar o brudar!
    Jag är inte alls emot att ni grabbar får en egen del MEN det är ju superintressant för oss tjejer att höra era åsikter och tankar också!!
    Det borde finnas en egen del för männen och en för kvinnor när det gäller morgongåvor dock!

• IdaÄlskarLennart

jag tog med min blivande å kollade på klänning .. jag villevälja den tillsammans med han =)

• MrBach

Hur går det grabbar, i helgen klippte och klistarade jag, men mindre lycka men fan vilket försök jag gjorde.....åkte på en omplacering men då hamnade jag helt rätt. Snart har våra gäster över hela skandinavien sin invitation.
    Skönt att kunna lägga sig tillbaka och ta det lugnt i 1 månad.

Hjärnan är annars på högvarv hela tiden, tankar om morgongåva, bröllopstal, transport från kyrkan osv

Dax att fortsätta täbka och jobba....

• Kärlek ger näring åt själen

Min tanke är denna. Hur gör man när ens m2b ska regga sig här och för att folk ska veta vem som är vem? Menar om min m2b reggar sig med låt oss säga MrSvensson hur ska då folk veta att det är min m2b? För det underlättar ju i regel att veta vilka par som hör ihop? Då tycker jag nästan det är lättare att paret har samma nick men att man har olika lösenord beroende på vem det är som loggar in. Så folk kan se att det är mannen som är inne eller kvinnan. I form av iconer eller något. För när jag sa till min m2b att han kunde regga sig här så blev komentaren " nej, vad ska jag där och göra.. det finns inget för mig att titta på.." Tycker bara det är tråkigt.

men jag tycker det är super roligt att det finns killar här inne. EFtersom ni har också tankar och behöver bollplank med andra med era tankar.

• SofieAnders

Tja
    Ännu en kille inne!
    Jag undrar om någon vet var man kan köpa en kritstrecksrandig kostym med markerand vita streck, ca 1,5 cm mellanrum. Vill gärna ha det på mitt bröllop. Tacksam för svar!!

• Skärbrud

En kille till här, som HAR eget konto (reggade faktiskt ett redan innan Skärbrud). Tyvärr verkar ju inte utloggningen funka så det kommer man inte åt (skärbrud har automatiskt inloggning och den lär jag inte få ta bort). Ett tips är att se över så sessionen verkligen dödas? Eller är det nåt annat som spökar? Det enda positiva är väl att man kan ha det som ett argument att köpa en dator till!? =)

Är det förresten nån mer som köpt en dator dedikerad till bröllopsplanering??? Det har vi...

Jaja, planerna fortskrider och jag har det behändiga ansvarsområdet att köpa spriten. Tänkte boka in en kryssning till Kiel, nån som varit på CittiMarkt och kan rekomendera det?

Over and Out!

• Pumpkin

Skärbrud: Enda sättet att döda sessionen är att ta bort den automatiska inloggningen, så länge den är påkopplad så kommer hon alltid vara inloggad när datorn är igång.

• MrBach

Nu börjar det att hända grejer här...skönt att se!
    Skärbrud: Spritresa till kiel låter som en härlig resa, hade planer på att våran bröllopsresa skulle gå dit men det blev sydamerika istället

Sofieanders: Kritsträckrandig kostym har de ju på dressman men det skulle jag inte rekommendera min värsta fiende!!! Däremot hade jag nog kollat i Bertoni, Marty om man bor i malmö eller så skulle jag satsat på Tiger som har kostymer som håller väldigt länge, både kvalitet och stilmässigt. Men om jag var dig skulle kontakta en skräddare och få uppsytt en kostym som passar dig perfekt, med arbete+tyg hamnar du absolut inte högre än en tiger eller bosskostym. man behöver inte åka till thailand för att få något uppsytt.
    Bor du i skåne så finns det skrädare som jag kan rekommendera.

Ha det gött boys o brum brum på er.....

• PatricSusanneS

Ehhh... har jag missat nåt här? Susanne som frågar... får man inte ha delat konto/sida? Jag o Patric sitter ofta tillsammans o kollar, skriver, ändrar o planerar. Han älskar det lika mycket som jag även om jag har mer tid att kolla runt efter tips. Hittar jag nåt bra kollar vi gemensamt sen. Om han skulle vilja ha en egen sida (eller jag för den delen) skulle vi fixa det men bröllopsplanering är ju många ggr en sak som båda vill va med om. Mmmm jag veeeet att det mest är kvinnsen som kvittrar här men ni killar som skriver har nog koll på varandra. Kul o nyttigt tror jag det är att tjejerna får veta hur ni tänker. Min klänning får Patric se i kyrkan.. ler
    Kram o lycka till med allt/ Susanne

Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?