• MrBach

Grabbar var fan är ni......?

brum brum

• MrBach

Hur går det grabbar, i helgen klippte och klistarade jag, men mindre lycka men fan vilket försök jag gjorde.....åkte på en omplacering men då hamnade jag helt rätt. Snart har våra gäster över hela skandinavien sin invitation.
    Skönt att kunna lägga sig tillbaka och ta det lugnt i 1 månad.

Hjärnan är annars på högvarv hela tiden, tankar om morgongåva, bröllopstal, transport från kyrkan osv

Dax att fortsätta täbka och jobba....

• MrBach

Nu börjar det att hända grejer här...skönt att se!
    Skärbrud: Spritresa till kiel låter som en härlig resa, hade planer på att våran bröllopsresa skulle gå dit men det blev sydamerika istället

Sofieanders: Kritsträckrandig kostym har de ju på dressman men det skulle jag inte rekommendera min värsta fiende!!! Däremot hade jag nog kollat i Bertoni, Marty om man bor i malmö eller så skulle jag satsat på Tiger som har kostymer som håller väldigt länge, både kvalitet och stilmässigt. Men om jag var dig skulle kontakta en skräddare och få uppsytt en kostym som passar dig perfekt, med arbete+tyg hamnar du absolut inte högre än en tiger eller bosskostym. man behöver inte åka till thailand för att få något uppsytt.
    Bor du i skåne så finns det skrädare som jag kan rekommendera.

Ha det gött boys o brum brum på er.....

• MrBach

Pumpkin: du bidrar med en massa dålig energi här hinne. Patric konstaterade någonting, är du då tvungen att understryka att han har missat något. Troligt är att han har läst tråden och där med disskusionen som förts. Tycker det framgår ganska tydligt att det är m2b och inte b2b som skriver....förstår inte varför du hakar upp dig på bagateler.

Hur som helst så börjar talet till min prinsessa/gudinna/blivande fru att arta sig, ser verkligen fram emot att stå in för hela släkten och alla vännerna och säga vad jag tycker och framförallt känner för min Älskade MrsJonsson.

Morgongåvan får ligga lite på hyllan ett tag till innan beslut fattas.

ciao ciao boys

• MrBach

Vill bara nämna för er grabbar som är här att det kan vara en god idë att fråga och vara intresserade över de dieter som era b2b går på, en del av dem är absolut inte hälsosamma.
    det är ju inte anorektiker som vi vill gifta oss med, bara för att de skall i en viss klänning. Tror det är vanligare än vad man tror, kan vara bra för oss att diskutera våra blivande fruars kosthållning här, plus att de kan läsa om vad vi faktiskt tycker om kvinner som liknar tandpetare och kan tälta i ett sugrör.

over and out, but just for now!

• MrBach

Nu har vi äntligen fått beställt bröllopsresan. Betalar gör vi i eftermiddag och drömresan går 5 veckor till sydamerika. Bolivia, Peru och Ecuador är målet för vår resa så nu är det bara igång och se vad vi skall fylla veckorna med. Älskar att läsa kartböcker och guideböcker så nu har jag lite ansvar att förvalta....härligt!

Se om man kan få klämma in en spritresa om en månad....blir nog till puttgarden....det är kärlek det!

Får inte skriva Ciao mer...så det får bli hejhopp istället.....älskar dig MrsJönsson!

Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?