Communityansvarig skrev 2008-02-22 10:10:57 följande:
Att ha en eklusivt manlig forumkategori kan vi införa om behovet är tillräckligt stort, det måste trots allt finnas tillräckligt många för att hålla liv i diskussionerna. På familjeliv har vi en sådan forumkategori kallad pappagrupp där bara pappor får skriva. Detta har väckt lite ont blod på sina håll att den var förbehållen män,men med tanke på att männen där är en så uttalad minoritet så... Här på BT är det precis likadant, frågan är hur vi bäst får igång manlig aktivitet här. Nu var det ett tag sen jag gifte mig, men det är ju verkligen något man ser tillbaka på med glädje som just ett gemensamt projekt. Har ni fler förslag i rätt riktning är jag idel öra, här eller i inboxen
För att få igång manlig aktivitet så kan ni ju börja med att försöka visa upp er lite för män? :) Jag hade i tanken bojkottat BT tidigare, verkade ju vara en grej för brudar bara, men så nämnde min fästmö den här tråden och jag gick in för att kika...
Vore intressant med en kategori bara för oss, där man kan vädra åsikter och tankar mellan männen...