• Pumpkin

Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

• Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • Englali

Shit... Malmö, Lund... jag bor verkligen så off från er allihopa känns det som, Känns som jag har närmare rakt över till Finland än till alla er

• Pumpkin
    Englali: Stockholm är fint
    Jag kan tänka mig att åka till Göteborg, Jönköping eller Norr-/Linköping också om det skulle funka bättre för dig Englali, det finns säkert fler än jag som är sugna på fler träffar
  • Englali

Men Jkpg... det är ju perfekt! Det kan jag aboslut tänka mig. Det känns lagom.
    Men jag har så svårt med tid känns det som, men samtidigt så vill jag så himla mkt!

• Pumpkin

Jönköping funkar fint för mig och borde funka för Pärlplattan (hon bor ju där ). sommarbrud 080802 och Snitte har väl inte jääättelångt dit heller?

• Englali

Snitte bor väl i Karlstad va? Det är ju inte såå långt. Typ lite längre än vad jag har dit bara. (jag har ju bott i Värmland så jag vet på ett undegfär)
    Till Jkpg borde väl skånebrudarna också kunna ta sig!?! Anja... Hedebris - vet, du har ju bebismagen att tänka på. Vilka e fler från Skåne?

• Pumpkin

Hallååå Vidalila

Englali: Vidalila är från Malmö också
    Fast Hedebris vill ju inte åka så långt pga bebisen och Anja kände väl att det blev tajt för henne?

• Englali

Vidalida... sorry, jag kan inte hålla reda på vart alla bor. Blir helsnurrig

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!