• Pumpkin

Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

• Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • KKC

Vad säger ni, ska vi bestämma 5/4? Det passade väl dig lite bättre pumpkin eller hur var det?

Fler som hakar på?

Träff i Stockholm, lördag 29/3
    KKC
    Pumpkin
    snitte

Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte

• KKC

självklart!! vart bor du? blir en träff i sthlm och sedan ser det ut att bli en i skåne nånstans med.
    själv har jag inte råd att åka nånstans så det blir sthlm för mig... vissa åker nog på båda om jag fattat rätt...

änsålänge håller vi på bestämma ett datum...

• Sommarliv

Bor i solna..
    Om vi inte hinner flytta till uppsala igen..

• KKC

men dåså! själv bor jag i hässelby skriv upp dig på sthlm träffen, vilken dag passar dig bäst?
    tips på aktivitet?

• Anja 19 juli 2008

Anne i Lund

var ÄR du egentligen???

Åh vad jag oxå hoppas att Hedebris har fått sin bebis nu

• Pumpkin

5/4 passar bäst för mig ja

Sommarliv, hänger du med? Skriver upp dig i alla fall

Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte
    Sommarliv

• Anja 19 juli 2008

Jag går supergärna ut och äter i Lund en fredag eller lördagkväll eller att vi kör en heldag... typ går på fik, sen kollar brudbutiker och sen går ut och äter men då kanske bäst i malmö?

Har förvisso inte såååå gott om pengar men jag skulle ju bland annat vilja ta mig till palm design och så den där andra butiken som någon rekommenderade att köpa herrskor i för 500 kr. Vem var det och vilken butik var det? Någon som känner igen sig?

Vore ju supermysigt att gå och brudshoppa/fönstershoppa med andra lika galna bridezillas och sen äta en riktigt god middag någonstans! Vad sägs...

Jag skulle gärna ta det snarast möjligt! Gärna efter den 15:e för då får jag lön *asg* just nu är jag LUSPANK.

Nästa helg är det ju den 15-16 så det borde funka för mig!

Lördag den 15:e!! Vad sägs?

• AnneiLund

Lörd den 15:e works for me I think!!!!

• Anja 19 juli 2008

Gött Anne... visste väl jag kunde lita på dig

Flamora
    Hedebris (hmmm du kommer ju vara helt nyförlöst men du kanske orkar en liiiiten stund)
    Annettan73

Har jag glömt någon... eller vänta, vilken dag var det du skulle t malmö Englali! Var det på söndagen där, den 16:e???

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!