BT regler suger...
Oj oj oj... Nu måste jag bara lägga min oskyldiga näsa i blöt. Jag kan förstå att TS känner sig orättvist behandlad men håller ändå med Pumpkin i det mesta. Framför allt tycker jag det är lite taskigt att skjuta budbäraren som verkligen anstränger sig att meddela reglerna på ett så trevlit sätt som möjlit.
Det är alltid svårt med regelverk och det finns alltid särskilda fall då det hade varit bättre om reglerna hade varit annorlunda eller där de inte används på rätt sätt. Men jag måste säga att jag är tacksam att någon försöker hålla så pass ordning i forumet att jag kan utgå ifrån att den som tipsar om "sin fotograf" verkligen är en tacksam kund som jag kan lita på och inte en fotograf som försöker sälja sig själv. Sedan finns det som sagt risk för fel men utan reglerna vore nog allt tipsandet meningslöst och de "seriösa" inläggen skulle försvinna i reklam.
Slutligen kan jag hålla med TS om att hennes tips inte borde vara annorlunda än andras eftersom hon inte har någon egen vinning i det utan bara hjälper till. Precis som vi andra när vi tipsar!!