Inlägg från: gustafmatilda |Visa alla inlägg
  • gustafmatilda

BT regler suger...

Jag har också fått en varning, då jag tipsade om min vän i Linköping som är fotograf. Det var ett big no no. Hade jag däremot INTE känt henne personligen utan bara hört att hon ska vara bra på ryktesvägar, ja då hade det förmodligen gått bra. Känns tråkigt att man ska behöva smyga med att man känner en person bara för att få lov att ge tips om tex bra fotografer. Så jag håller helt med dig, TS. Mycket märklig regel.

• gustafmatilda

Jo men om man studerat fotografi ihop med en annan person tycker jag att man bör få rekommendera den här personen. Jag hade lika gärna kunnat maila till trådstartaren i fråga och rekommendera mig själv, men jag tror att min fd klasskamrat skulle göra just det jobbet som det handlade om bättre. Jag vinner inget i att tipsa någon om henne då vi inte har kontakt längre (och det kan ju inte ni veta såklart) förutom att jag kanske lyckas bidra med något här på forumet. Och det är väl det som forumen går ut på, om jag har förstått det rätt... =)

• gustafmatilda

Och jag menat inte att låta spydig jag heller, jag tycker enbart att det är en luddig regel, som någon annan beskrev det...

Svar på tråden BT regler suger...