• Popcorn

BT regler suger...

080213 1: Jag är inte del av BT:S moderatorer eller liknande men kan ge dig min syn på saken.

Jag tycker att ditt inlägg i sig var helt okey inom ramarna för vad som gäller här om du hade varit en helt vanlig bröllopsplanerande brud eller brudgum som hänger här i de syften som sajten framför allt har. Något säger mig dock att du inte alls är här i egenskap av planerare av ditt eget eller någon närståendes bröllop. Det kan vara rätt, fel eller någonstans mittemellan men faktum är att du har registrerat dig som att du arbetar med bröllop och du är definitivt både identifierbar som person och till ditt yrke/intresse, och just det faktumet gör att ditt inlägg får en annan karaktär!

För egen del kan sägas att jag har varit medlem här sedan 2003/2004 någonting och då enkom för att jag och min man började planera vårt bröllop då. Långt senare började jag dock själv jobba med bröllop och sedan dess har jag varit oerhört försiktig med vad jag skriver och jag är mån om att jag inte ska kunna identifieras. Nu skriver jag i och för sig här väldigt sällan nu för tiden men jag kikar ändå in här rätt ofta för att följa diskussionerna inom mitt område. Forumet ska nog inte vara ett ställe där man visar upp sitt namn men självklart är det inget som hindrar dig från att hjälpa andra om det nu bara är det du önskar. Huvudsaken är att du inte tipsar om dig själv eller några som du känner eller har någon relation till som kan missförstås. Om du inte ställer upp och acceptera dessa villkor är det inget som hindrar att du faktiskt slutar vara här. En viss förståelse för att reglerna måste finnas kanske du också får om du verkligen tänker efter och inte tar din tillsägelse så personligt som du verkar göra. Det man inte gillar behöver man ju inte använda!

Svar på tråden BT regler suger...