• wegi

gå ner i vikt...:(

HEj
    kan någon trevli person hjälpa mig..jag är inte överviktigmen jag är inte i min trivselvikt..utan skulle vilja gå ner ca 8 kilodå skulle jag väga 62till mina 170 cm...problemet är att jag itne vet hur jag skall göra..elelr var jag skall börja..rör mig mycket i vardagen (dagisfröken)och grår till jobbet 15 min +15min...dessutom gör jag yoga en gång per vecka.jag äter gröt till frukost och en rätt ok lunch...vad skall jag börja med att göra?vill gå ner till augusti.... hjälp

• Svar på tråden gå ner i vikt...:(
  • wegi

jag bor i huddinge..vill du också gå ner i vikt?hur gör du?

• wegi

jo det skulle vara bra för man behöver peppas...har köpt paolo robertos bok en kvart om dagen...och jag är u lat så tror den kvarten redan är tuff..

• wegi

så man skall äta mer protein då?
    jag gillar boken övningarna kände man ju till men nu får man ett program att följa och sen e d bara att göra dem..och ävningarna e ju enkla..får man gå ner i viktväktarna om man inte behöver gå ner så mycket..??

• wegi

jo men hinner int gå innan jobbet...klart man hinner men måste gå upp så himla tidigt då...

• wegi

Fejs
    lite så med mig också ..vet att jag borde äta extremt sunt om jag vill gå ner..men det är så trist..och har ingenork att råträna heller...:)

Svar på tråden gå ner i vikt...:(