• wegi

gå ner i vikt...:(

HEj
    kan någon trevli person hjälpa mig..jag är inte överviktigmen jag är inte i min trivselvikt..utan skulle vilja gå ner ca 8 kilodå skulle jag väga 62till mina 170 cm...problemet är att jag itne vet hur jag skall göra..elelr var jag skall börja..rör mig mycket i vardagen (dagisfröken)och grår till jobbet 15 min +15min...dessutom gör jag yoga en gång per vecka.jag äter gröt till frukost och en rätt ok lunch...vad skall jag börja med att göra?vill gå ner till augusti.... hjälp

• Svar på tråden gå ner i vikt...:(
  • carinokenneth

vart bor du? vi kanska kan hjälpas åt tillsammans?

• wegi

jag bor i huddinge..vill du också gå ner i vikt?hur gör du?

• GladaEmma

Ett bra tips är att köpa en stegräknare och se hur aktiv man egentligen är. Man bör gå minst 70.000 steg i veckan...

Jag bor nere i Malmö men vi kanske kan hjälpas åt ändå på något sätt?

• wegi

jo det skulle vara bra för man behöver peppas...har köpt paolo robertos bok en kvart om dagen...och jag är u lat så tror den kvarten redan är tuff..

• avil

jag håller just på att gå ner lite..inte överviktig heller..
    men vill förfina lite!
    är ca 165cm o väger runt 56 ibland mer o ibland mindre.Vill i alla fall ner till under 55. 54 skulle räcka.
    Jag äter allt,men i lite mindre mängd,o ser till att äta regelbundet.

• GladaEmma

Hur är den boken? Har funderat på att kolla in den själv?

Jag behöver ju gå ner mer än bara några få kilon, men hjälp behöver vi ju alla så =)

wegi skrev 2008-02-14 19:10:35 följande:
    jo det skulle vara bra för man behöver peppas...har köpt paolo robertos bok en kvart om dagen...och jag är u lat så tror den kvarten redan är tuff..
  • postchaffisen

Kosten du äter kanske är ganska nyttig egentligen, men innehåller för lite protein? Det hjälper dig med förbränningen.

• Kanelisen

Jag gick med i Viktväktarna! Kände att jag verkligen behøvde pushas och få någon som høll koll på mig. Gick ner 12 kg på 14 veckor. Så det kan jag verkligen rekommendera! Hur lätt som helst, och det handlar verkligen inte om att banta, jag har aldrig ätit så mycket som då!

• wegi

så man skall äta mer protein då?
    jag gillar boken övningarna kände man ju till men nu får man ett program att följa och sen e d bara att göra dem..och ävningarna e ju enkla..får man gå ner i viktväktarna om man inte behöver gå ner så mycket..??

• postchaffisen

Själv kör jag med Herbalife för att öka mitt välmående o där igenom också minska både i vikt o mått

Svar på tråden gå ner i vikt...:(