för mig går det i vågor, men svackora blir kortare och kortare! när man faller ur så försöker jag läsa om andra som har lyckats! jag slukar andras berättelser för att försöka hitta inspiration! Jag vet ju så väl att jag mår så mycket bättre blir piggare och allt om jag äter rätt, men äter jag en massa socker i olika former och oregelbundet så blir jag trött trött trött! + att jag känner mig fet och deppig, men sen är det så att ge sig själv ångest och skuldkänslor ger dig bara ännu sämre självförtroende vilket skapar ännu sämre gnista och motivation att göra nåt åt det. det kanske låter som en jobbig hurtig klysha (eller hur det nu stavas) men för mig iallafall är det så det fungerar, jag har sparat ner endel inlägg på datorn, såna som ger mig motivation, dom tar jag fram när jag faller ner i en svacka, sen är det massor med självprat som gäller, peppa sig själv att jag visst kommer greja det, och visualisera att jag redan har klarat det att jag är där och hur snygg jag känner mig. det är iallafall vad som ger mig gnista!