• Halli

gå ner i vikt...:(

Hej,

Behöver också tappa ett par kilo. Skulle bli glad om jag precis som du wegi kunde bli av med 8. Väger melllan 68-70 till mina 170 cm. Allt skönt om man kan peppa och inspirera varandra.

Jag vet också att morgonpromenader är himla effektiva, men har idag ett jobb där jag måste stiga upp redan vid kl 5 för att hinna dit i tid, vilket gör att det inte är en lösning.

Känns verkligen som att kilon sitter som berget, men de ska bort innan sommarn!!

• Halli

Hej tjejer
    Hur går det för er. Känner att jag måste hitta mer motivation. Har skaffat mig en stegräknare i helgen, tänkte att den skulle sporra mig till att promenera mer i vardagen.

• Halli

Cantataton: Det gör verkligen susen när man har någon som vakar över en när man tränar =)

Idag har det gått ganska bra. Tänkte att jag skulle försöka avsluta dagen med lite situps.

Lisa87
    Bra jobbat!! Blir avundsjuk.... gäller att bita ihop och kämpa hela vägen in i mål nu. Funderar också på hur du kan få in så mycket mjölk och ändå hålla dig till 1300 kalorier. kan du inte skriva vad du äter under en dag så man kan få lite tips.

• Halli

Hej tjejer,

Hur går det för er?

För mig går det sakta neråt på vågen -0,2 kg. Men man får väl vara glad att det inte pekar uppåt. Det är bara att kämpa vidare.

Min stegräknare fungerar perfekt som motivationshöjare. Vägrar gå och lägga mig om jag har under 11 000 steg. Jag får väl ta och höja den gränsen lite så kanske det kan hända mer på vågen.

Lycka till i veckan

Svar på tråden gå ner i vikt...:(