• Kanelisen

gå ner i vikt...:(

Jag gick med i Viktväktarna! Kände att jag verkligen behøvde pushas och få någon som høll koll på mig. Gick ner 12 kg på 14 veckor. Så det kan jag verkligen rekommendera! Hur lätt som helst, och det handlar verkligen inte om att banta, jag har aldrig ätit så mycket som då!

• Kanelisen

..får man gå ner i viktväktarna om man inte behöver gå ner så mycket..??

Ja det får man! Så længe man har BMI 20 +3kg så får man gå med æven om man bara vill gå ner ett kg. Førdelen med viktvæktarna ær just att det inte ær nån diet eller typ Nutrilettkur, før ofta går man ju upp i vikt direkt nær man slutar med dem. Viktvæktarna handlar mer om att læra sig en ny livsstil men att æta ordentligt ændå!

• Kanelisen

postchaffisen: ja nu ær det ænnu lættare, det ær mycket mer som ær "fritt" med duoval. Men jag kørde den gamla metoden och tycker den funkade hur bra som helst. Jag ær en sån som blir ett riktigt monster om jag inte får æta mycket och ofta, så det passade verkligen mig perfekt. Och jag har inte førsakat nånting! Har varit på restaurang och fester, druckit vin, ætit ostbågar (vad vore livet utan ostbågar?!) och bara njutit av en massa god mat, så jag har inget att klaga på!

Svar på tråden gå ner i vikt...:(