Sommarbrudar 2008
Hej malmo brudar
Gifter mig hemma i Malmo 26/7/08! Det skall bli ett ordentligt baluns men slakt o vanner fran Holland (min pappas sida ca 20 pers) Sverige (en hel del svenskar oxa) samt min blivande makes engelska slakt o massor av kompisar fran Malmo dar vi bor. Koordinerar allt harifran London o lite klurigt ar det allt!
Har dock fixat kyrka (St Petri) och festlokaler (Napoleon salen pa Tunneln/Mayfair) samt middag o dans pa Angavallen. I holland ar det tradition att man ater tartan direkt efter vigseln och eftersom vi har en del folk som bara kommer till vigseln o gratta efter at tyckte vi det kunde vara en bra ide att kora en kort champagne reception med tarta pa Mayfair (ligger ca 200 m fran kyrkan) innan vi packar in resterande gaster i en buss som far till angavallen dar vi skall festa natten lang!
Fixat ar aven klanning, fotograf, band, har o make up, hemsida o skall just bestalla inbjudningskort.bestaller fran www.poobies.com/ som ar ett foretag som erbjuder ett mellanting mellan gor det sjalv o betalla helt fardiga. Priset ar bra oxa ;o
Jatteroligt att hora av andra Malmo brudar ;o
Kxx