Inlägg från: cindell |Visa alla inlägg
  • cindell

080809 del 3

På tal om slöja så trodde jag att jag absolut inte skulle ha någon. Nu är jag inte lika säker. Beror väl lite på vilken klänning jag fastnar för. Blir det en lite enklare klänning så kanske det kan bli slöja.... Hmmmmm

Jag vet att vi kommer köra den gamla hederliga valsen. Har redan pratat med en tjej som kommer öva med oss För övning behövs kan man lugnt påstå Fast musiken har vi inte bestämt än.

• cindell

Ni är flitiga tjejer

Min m2b kommer se min klänning innan då vi fotar oss innan cermonin men inte en sekund tidigare
    Buketten vet jag faktiskt inte riktigt hur den ska se ut förrutom att jag vill ha med liljekonvaljer.

Men idag hände det. Min klänning satt som ett smäck Alexia 1150 hette den tydligen och beställs imorgon Jag är sååååååå glad!!!!

• cindell

Jag sa att jag absolut inte ville ha med drapering i midjan Så de tog fram en hel del klänningar innan jag blev påtvingad den här Det ska vara med guld broderier istället för silver som det är i mitt galleri.

• cindell

Fy va dyrt det är med håruppsättning + smink. Börjar faktiskt oroa mig lite över vår budget nu. Vet att mor & far kommer pitcha in lite pengar. Men........ det är mycket pengar som ska ut......

• cindell

Det känns riktigt skönt att höra. Va kul

nilia skrev 2008-02-19 21:23:10 följande:
    Åhhh ni har verkligen något härligt framför er! Mina föräldrar har varit där 3 ggr, fast jag tror det hotellet hette elounda bay palace, men jag tror de tillhör samma kedja. De har varit sååååå nöjda! Har sett filmer och kort därifrån, det verkar vara som paradiset=) Bra val=)
  • cindell

ElinJonas: jag gillade den första frisyren. Men jag tycker alltid det är finare med lite löst än uppsatt.

• cindell

Är det nån som har en bra sida med håruppsättningar? Hittar ingen när jag söker på nätet.

• cindell

Jag va också inne på att hyra först men det hamnade på så låg mellanskillnad så jag bestämde mig för att köpa den istället.

Blir det inte väldigt stort med underkjol? Jag vill ha en men funderar på hur praktiskt det är när man sitter.

Svar på tråden 080809 del 3