Inlägg från: cindell |Visa alla inlägg
  • cindell

080809 del 3

Jag blir också lite nervös över folk som ska osa. Enligt min m2b:s släkt så behöver dom inte osa för det är redan självklart att släkten kommer Då är det lätt att veta om det är 20 eller 50 som man ska beställa mat för. Hmm blir väl att man får ringa runt när datumet går ut är jag rädd för...

• cindell

Helena1978: Var beställde du ifrån? Tittar på lite sidor med tärnklänningar från usa och kina. Men är lite nervös för att beställa.

• cindell

Vi har klart med vår, fast vi har vigselförrättare istället för präst. Ska träffa honom någon gång innan midsommar för att gå igenom allting.

• cindell

Gargh.... Fick hem skorna idag jag beställt från Brandos. De var bra i storleken men de stränade lite på bredden.... Är det någon av er som vet om skor töjer sig på bredden. Gympaskor brukar ju göra det med är det likadant med brudskor? Det är av märket Ivory...

• cindell

Dagen efter flyr vi fältet Drar till arlanda och bröllopsresa!

• cindell

Vad har du köpt för skor? Hur mycket kommer skorna egentligen synas när man har lång klänning?

• cindell

Inte ens hälften av våra har osat, typ 10. Varav två är tärnor, fyra föräldrar och en bror..........!!!!! Det är ju jättemärkligt.

• cindell

Ja jag har också haft funderingar över namnet, just när det gäller bröllopsresan. Tycker att det är lite synd att man dagen innan gifter sig och dagen efter heter man fortfarande Dahlin... Men men, i huvudet är jag ju fru

• cindell

Vi kommer också ha vickning, vet inte riktigt om det blir korv eller kanske nått annat smidigt. Tid... hmmm vet inte...

Skickade in hindersprövningen och anmälan om efternamn idag

• cindell

En liten skitfråga Kommer ni ha strumpbyxor på er? Blir inte det varmt?

Ska boka vår trubadur i veckan. Spännande

• cindell

En liten fråga till Har toastmastern någon uppgift innan bröllopet? Ska den hjälpa till något med förberedelserna?

• cindell

Vi kom på att vi skrev osa 8 juni och inte osa senast 8 juni. Ett misstag av oss. Därför har alla vi skickat inbjudningarna till trott att det bara var det datumet som man kunde osa. En del har förstått att det inte var vår tanke och osat ändå. Kanske är så de tänker i ditt sällskap med.... En förhoppning från mig till dig

• cindell

Mina tärnor har pojkvänner som inte är sambos och de har jag inte bjudit. Så det tycker jag inte du ska behöva göra. Speciellt inte om ni inte umgås.
    Däremot har jag bjudit en tjej som jag aldrig träffat pga att hon är gift med en av våra bästa vänner. Hon bor i Panama och han pendlar mellan. Dock tror jag inte att hon kommer då det fortfarande inte är klart med hennes uppehållstillstånd. Men eftersom hon är gift med honom så tycker jag att det skulle vara otroligt kul att träffa henne. Men det kanske inte är samma situation överhuvudtaget..... Hmmmm

• cindell

Jag har inte tänkt så mycket på det. Det är klart att jag vill att de ska se så lika ut som möjligt. Men jag litar väldigt mycket på deras egna omdöme.

• cindell

: - ) = glad
    : - ( = ledsen
    ; - ) = blinkar
    : - D = skrattar
    : - [ = arg
    : - ? = blyg
    : - o = förvånad
    : - p = pussmun

fast utan mellanslag då

Svar på tråden 080809 del 3