Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

080809 del 3

Då är det väl tur att vi skickat ut så tidigt som vi ändå har gjort. Och OSA är om tre månader så skulle det ta några veckor för nån inbjudan att komma fram så finns det ju ändå tid. Fast man vill ju inte att nån ska tänka: Alla andra har blivit bjudna men inte jag....!.

Min tärna (hon är singel...) sa vid nåt tillfälle i höstas att man får väl ta med sig en respektive (dvs en date i hennes fall). Och jag svarade att det här är ett bröllop, så vi bjuder bara våra vänner och vänners pojkvänner/sambos osv. Sen funderade jag på varför hon vill ta med sig en respektive (om hon nu inte har en pojkvän tills dess), hon är ju tärna! Så den stackars killen skulle få gå på ett bröllop själv utan att känna någon! Och jag måste ju ändå kunna räkna med min tärna hela dagen, eller?? Åtminstone fram tills middagen dragit igång.

• blivandefrularsed

Betalar också så mycket... Tänkte från början spara den, sen har jag tänkt att jag kan sälja den. Får se hur det känns efteråt. Behöver vi pengar så kanske

• blivandefrularsed

hmmm, finns det teoretiskt plats för alla gästerna?

• blivandefrularsed

ja, då gäller det att pussla då

• blivandefrularsed

Välkommen! Vad mer är klart??

• blivandefrularsed

AoM

Ja, vad tänker hon på? Du måste förklara för henne att BARA hon är bjuden. Kanske har exet fått reda på det och trycker på henne, man vet ju inte, han kansek fortfarande har någon slags makt...

Tyresöbrud
    Har inte börjat kolla på skor men det känns lite jobbigt. Dom måste vara bekväma och jag vill gärna kunna använda dom igen, dvs inte för "brudaktiga" men ändå tillräckligt fina för min underbara klänning. Hoppas det kommer skor till våren som passar min smak.

• blivandefrularsed

Ja, ju tidigare desto bättre. Så dom sitter som en smäck på den stora dagen =)

• blivandefrularsed

tycker det är lite småtrist just nu, inte så mycket planering på gång och ja, grått..

Svar på tråden 080809 del 3