Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

080809 del 3

Min sväkerska ska sminka mig så då får hon fixa naglarna med. Men kanske dagen innan då. Fast risken är ju att dom hinner bli fula??

• blivandefrularsed

Ja, det ordnar sig! Det är ju rätt lång tid kvar ändå. Vi har inte bokat catering än.

• blivandefrularsed

augustibrud 08 skrev 2008-03-19 11:24:11 följande:

Nu hoppar jag in här lite på måfå - verkar som om jag missat en ganska lång period av "snack" :)Fick datumet spikat i söndags så det blir alltså 9/8 som ni andra! Känns SÅÅÅ roligt! Ligger dock efter i planeringen eftersom lokal (vi viger oss och har festen på samma ställe) inte varit bokad förrän nu men det är väl bara att sätta fart! Någon som har bra tips på vigselförrättare och vad det kan kosta ungefär? Vi ska vigas ute i slottspark, alternativt inne på slottet om det regnar. Vi är inte religiösa, men man kanske kan ha en präst ändå utan att det blir för "kyrklig" stämning. Vad säger ni?
    Välkommen!!! Ser inte ditt galleri...
  • blivandefrularsed

Varför skulle jag smäcka i mig en massa godis efter att inte ätit nåt sen nyår???!????!!!?? Jag mår illa....

• blivandefrularsed

Håller med alla andra, det känns lite förlegat att vänta till 8 veckor innan...och det är ju semestertider! Dom flesta som planerar resor till sommaren har ju i stort sett gjort det nu när semestrarna är klara på dom flesta arbetsplatserna. Därför skickade vi ut i febr.

• blivandefrularsed

Tror att dom flesta väntar till sista dan....

• blivandefrularsed

Ja någon präst måste ju tjänstgöra

• blivandefrularsed

Vi ska också boka in ett möte med vilgselförättaren snart. Hon ringde igår.

• blivandefrularsed

Dagen efter...då ska vi slappa! Kanske inte ens stiga ur sängen. Hoppas ni förstår vad jag menar

Svar på tråden 080809 del 3