080809 del 3
Vi skrev att barn är mysiga och söta men idag får de stanna hemma hos sina barnvakter. dock la vi till i inbjudan till de som kommer ha en nyfödd att ammande spädbarn är välkommna
Vi skrev att barn är mysiga och söta men idag får de stanna hemma hos sina barnvakter. dock la vi till i inbjudan till de som kommer ha en nyfödd att ammande spädbarn är välkommna
Är det fler som har fått förfrågningar om man får ta med sig någon extra? vi har skrivit att vi vill att endast de inbjudna är de som närvarar och ändå får man förfrågningar. Suck
Till de som undrar om de får komma och titta i kyrkan har jag sagt att givetvis det är bara roligt men till festen har jag inte råd att bjuda alla och det får man ju förstå tycker jag. Men arbetskamrater med flera tycker det är roligt att få närvara under vigseln och det blir jag som sagt glad över
oh va kul, beställa klänning är verkligen något som får en att känna att snart är det dags
Tycker det är lite tråkigt att folk inte förstår att det faktiskt kostar pengar per person att bjuda på mat med mera och när man önskat att fler ej blir anmälda "utan lov" så vill man inte ha fler heller. Men jag sa hursomhelst nej.
Jag ska absolut spara min klänning. Jag är såååå förtjust i den så jag skulle inte kunna se någon annan gå iväg med min klänning!
Va kul att det är så många som ska gifta sig samma datum. Hur många inlägg tror ni det blir veckan innan på den här tråden?
Tror inte att vi har gjort någon lista för den här tråden men det måste vara ganska många det handlar om hursomhelst
Men vad äääär det för fel när man inte förstår att bara det som är bjudna är det som ÄR BJUDNA?? Jag skulle inte be att få ta med mig en extra gäst men tydligen så tänker inte alla så!?!?!
Mina skor va så billiga så. De vita med rosett från din sko i somras. Såååå söta. i love them