Inlägg från: carin1983 |Visa alla inlägg
  • carin1983

vi som gifter oss i april

hallå alla blivande brudar. Tänkte starta en tråd för oss som gifter oss i april. Själv gifter jag mig den 5 april och nu börjar nerverna göra sig påminda. Tänkte vi kunde utbyta tankar och tips. Samt påminna varandra om saker så vi inte missar något

• Svar på tråden vi som gifter oss i april
  • carin1983

är det bara jag som gifter mig i april på hela BT?

• carin1983

vad mysigt att fortsätta det på cypern. Jo tack...stressen är riktigt påtaglig nu. Det känns som vi har glömt hälften och jag är svin nervös.

• carin1983

Oj oj oj.... 3 veckor kvar till den stora dagen. Jag är så nervös. Men gud vad härligt det ska bli. Nu är allt klart förutom bordsplacering och lite små pyssel. Har ordnat allt med vigseln nu och menyn är bestämd.

Sydsvenskan kommer följa oss hela vägen, planeringen har dom varit med på och sedan kommer dom vara med i kyrka och sådant. Läs sydsvenskan i april maj då får ni se oss i tre artiklar i delen inpå livet

• carin1983

Menyn kommer bestå av vit sparris soppa med löjrom och sidfläsk.
    Tuppbröst (kommer inte ihåg tillbehören)
    5 sorters choklad.
    Muuuuums, jag är choklad tokig så det kunde inte blivit bättre
    Jo jag har också tänkt på vad man kan prioritera bort men kommit fram till att jag inte vill göra avkall på någonting, så det får kosta *gulp*

• carin1983

Stjärnblomma: 450 kr är ju ett bra pris. Har du bild på den? *nyfiken*
    Jag vågar kanpt tänka på vad jag lagt ut på mina kläder....
    klänning: 6500
    underkjol: 1200
    Slöja: 750
    Skor: 990
    Bolero: 1250
    underkläder: 1800
    OJ!! har inte sett det såhär innan. Konstigt att man spräckt sin budget. HRM. Tror att jag undanhåller denna informationen från min m2b.

• carin1983

Gud vad fin den är stjärnblomma. Du har gjort ett riktigt klipp... Min möhippa var igår....Är sååååå bakis och trött idag. Snacka om att jag blev överaskad. Har ni fått någon möhippa än?

• carin1983

dom sprang in här vid halv 10 på morronen. Skrämde halvt ihjäl mig. Vi käkade frukost, sedan kom en hudteraput hit och pysslade om oss i 2 timmar. Sedan åkte vi till makeupstore och jag blev sminkad (brudsminkning) såååå snyggt. På kvällen fick jag sjunga in en låt i en studio HUH!!!! har en känsla av att den kommer spelas upp på festen sen. Sedan åt vi pizza och drack och stack ut på kvällen. Hade jätte kul

• carin1983

jag är lite små nojjig jag med. Snön ligger där den ligger och jag har ingen aning om var och hur vi ska fotas om det är ett sånt här skit väder om två veckor. vad göra vad göra.

Jag jagar roliga telegram till min blivande man. Hittar bara sånt som man hört massa gånger förut. Något förslag??

Svar på tråden vi som gifter oss i april