• carin1983

vi som gifter oss i april

hallå alla blivande brudar. Tänkte starta en tråd för oss som gifter oss i april. Själv gifter jag mig den 5 april och nu börjar nerverna göra sig påminda. Tänkte vi kunde utbyta tankar och tips. Samt påminna varandra om saker så vi inte missar något

• Svar på tråden vi som gifter oss i april
  • carin1983

är det bara jag som gifter mig i april på hela BT?

• cypernbruden08

Ja gifter mig den 19 april, enkelt å borgerligt, sedan en kyrklig välsignelse i cypern den 24 april
    Stressen börjar bli rätt så stor!

• carin1983

vad mysigt att fortsätta det på cypern. Jo tack...stressen är riktigt påtaglig nu. Det känns som vi har glömt hälften och jag är svin nervös.

• Didaa

hej tjejer

Jag gifter mig också den 5 april =).. Vi ska ha borgerligt... har köpt o planerat färdigt nästan allt..

• cypernbruden08

Känns som ja helt plötsligt glömt allt om bröllop, för vi har just köpt hus me! Många järn i elden
    Men nu i helgen får ja ta igen mig, och göra en check-lista lr nå..!

• TEB08

Vi gifter oss den 21 april i Italien. Aven om mycket ar bestamt sa aterstar mer an jag skulle onska - vi hade en del problem med var lokala weddingplanner (nu under kontroll) som gjorde att att blev forsenat. Borjar fa lite panik....

• Mi26

Vi gifter oss den 26 April och det ar alltsa 49 dagar kvar. Vart har tiden tagit vagen? Jag ser verkligen fram emot var dag och att vara gift!

Vi tror iaf att vi koll pa det mesta men vi har en del smagrejor kvar som t ex bordsplacering, det sista av gastbeskrivningarna och vigselprogram men det fixar man val i en handvandning ...

I helgen ska vi ha mote med feststallet och bla diskutera menyn. Hur har ni gjort med era menyer? Ska man satsa pa mat som man vet att de flesta gillar eller ska man satsa pa mat som vi gillar?

• Stjärnblomma

Vi gifter oss 4 april - en fredag! men så är det också tänkt som en väldigt enkel och stillsam tillställning. Vi har bara varit förlovade sedan 22 februari, så planeringen har gått fort, men vi ska ju inte ha någon fest... Är en del att tänka på ändå, visar det sig.

• Mi26

Stjarnblomma - blir det kyrko- eller borgerlig vigsel? Det finns ju en hel del att halla reda pa, fast jag maste erkanna att jag kanner mig ganska lugn. Jag forsoker att ha en avslappnad installning och bara njuta av allt aven om det blir lite mycket brollopsplanerande ibland. Fast blivande maken har varit en klippa och har engagerat sig nastan lika mycket som jag, thank god for that

• Stjärnblomma

Mi26 - vi gifter oss borgerligt. Resonerade som så att om vi aldrig går i kyrkan annars ska vi inte gifta oss där bara för att de har en vacker lokal... men planen är att vi ska vara utomhus (om det inte är snöstorm) och vad kan vara vackrare än naturen!

Låter bra att du försöker ta det lugnt och njuta av det hela. Man vill ju att det ska bli ett härligt minne för livet, och jag tror inte sånt kan jäktas fram.

Min tillblivande är också med på noterna, vi har nog blivit lite nykära på kuppen!

Ang. din menyfråga så skulle jag nog satsa på mat som går hem hos de flesta... för jag tycker god stämning skulle ge mig mer än att få speciell mat. Men det är mina preferenser.

Svar på tråden vi som gifter oss i april