• carin1983

vi som gifter oss i april

hallå alla blivande brudar. Tänkte starta en tråd för oss som gifter oss i april. Själv gifter jag mig den 5 april och nu börjar nerverna göra sig påminda. Tänkte vi kunde utbyta tankar och tips. Samt påminna varandra om saker så vi inte missar något

• Svar på tråden vi som gifter oss i april
  • Stjärnblomma

lillasmilla - låter som det var fullt ös på din möhippa, kul!

Mi26 skrev 2008-04-10 10:20:44 följande:
    Hur kanns det nu att vara gift nu stjarnblomma? Har ni "landat" an efter er dag?
    Bara halvt om halvt... vi går fortfarande runt och pussas och säger "jag älskar dig" så fort det finns tillfälle. Jag tittar fortfarande på ringarna tio gånger om dagen. Skickade ut tackkort igår, efter lite pyssel. Nu närmast väntar jag otåligt på att namnändringen ska bli klar.

Ni verkar ha en bra plan, tror det kommer kännas mer avslappnat om ni får varva ner lite kvällen innan.
  • Mi26

Tjohoo, nu ar vi klara med allt pyssel och kan bara ligga pa soffan fram till brollopet...I wish Faktum ar iaf att det mesta ar avklarat och nu ar det mest logistik kvar att losa. Vi hade mote med var vigselforrattare i lordags och hon var hur cool som helst och sa att de gor precis hur vi vill ha det, sa det kanns mycket bra. Det har kanns nastan for bra, vad ar det vi har glomt el har vi verkligen allt under kontroll? Nu till helgen blir det iaf forst sambons fodelsedagsfirande pa fredagkvallen. Jag raknar med en lugn lordag for att avrunda helgen med mohippa/svensexa med vara engelska vanner pa sondagen. Vi ska aka till ett stalle som heter GoApe, vilket innebar att man ska spendera dagen i tradkronorna, huuu. Det galler alltsa att overvinna sin svindel... Kul ska det iaf bli.

Hoppas allt ar bra med er andra nygifta och brollopsplanerare!

• carin1983

Hej hej. Nu är vi tillbaks från vår resa. Snart börjar vardagen igen. Jag har uppdaterat weddingannouncer med bröllopsbilder om ni är nyfikna.
    carinkalle.weddingannouncer.com
    Hur går det för er tjejjer?

• Stjärnblomma

Mi26 - det blir nog bra ska du se! Så skönt att ni fått en bra vigselförrättare, visst vill man att det ska kännas bra med en så viktig person i sammanhanget. Det där med GoApe låter häftigt. Ha det så roligt!

• Stjärnblomma

carin1983 - välkommen hem! Härligt att höra att ni fick en så mysig dag, och ni är verkligen fina på bilderna och ser så glada ut.

• carin1983

tack. Nu håller vi på och funderar på vilken bild vi ska använda till tackkorten. Vad tycker ni som har kollat runt på bilderna?? har ni något förslag. Har bara lagt in dom bästa på vår sida.

• Mi26

carin1983, kanonfina bilder! Ni ser ut att ha haft en harlig brollopsdag. Hur var brollopsresan?

Jag har nu blivit besatt av vaderprognoserna for nasta lordag. Men de forandras ju hela tiden, jag blir galen Annars gar allt framat, 9 dagar kvar. Ar inte ett dugg nervos utan langtar bara!

• Tooticki

Har helt missat denna tråd. Vi gifter oss på lördag! Wiiiiih!!!

• Stjärnblomma
    carin1983 skrev 2008-04-17 10:24:33 följande:
    tack. Nu håller vi på och funderar på vilken bild vi ska använda till tackkorten. Vad tycker ni som har kollat runt på bilderna?? har ni något förslag. Har bara lagt in dom bästa på vår sida.
    Jag gillade nr 11 där ni står på bryggan och ser på varandra.
  • Stjärnblomma
    Mi26 skrev 2008-04-17 13:57:26 följande:
    Jag har nu blivit besatt av vaderprognoserna for nasta lordag. Men de forandras ju hela tiden, jag blir galen
    Hihi, det där känner jag igen! Kollade SMHIs hemsida tre gånger om dan. I övrigt låter det som du har läget under kontroll.
  • Stjärnblomma
    Tooticki skrev 2008-04-17 14:00:50 följande:
    Har helt missat denna tråd. Vi gifter oss på lördag! Wiiiiih!!!
    Oj, det är ju snart ju!! Hoppas ni får en helmysig dag, och berätta gärna sen hur det gick!
  • Mi26

Harligt tooticki, hoppas ni far en underbar dag!

Stjarnblomma, jag forsoker att vara lika lugn som sambon men jag bara maste kolla vaderprognosen minst en gang i timmen .Fast vi ska ju knappt vara ute, vi ska bara fotas innan vigseln utomhus. Men det far ju garna vara uppehall och lite over 15 grader och ingen blast. Det ar val inte sa mycket begart...? Jag trodde dock inte man kunde bli beroende av smhi men nu ar det bekraftat.

Ovade for ovrigt pa valsen i brudklanningen och jag tog en morgonrock pa utanpa sa att sambon inte sag den. Det gick hyfsat men jag trampade lite pa underkjolen. Jag kan tanka mig att det gar lite lattare med valsen efter nga glas vin, man kanske t o m kommer att se lite avslappnad ut 8 dagar kvar, tjoohoo!

• Stjärnblomma

Mi26 - inte långt kvar nu! Är det nervöst?

Jag har just kollat på skatteverket.se och nu är äntligen vigseln registrerad. Imorgon ska jag ansöka om id-kort med nya namnet.

Svar på tråden vi som gifter oss i april