• carin1983

vi som gifter oss i april

hallå alla blivande brudar. Tänkte starta en tråd för oss som gifter oss i april. Själv gifter jag mig den 5 april och nu börjar nerverna göra sig påminda. Tänkte vi kunde utbyta tankar och tips. Samt påminna varandra om saker så vi inte missar något

• Svar på tråden vi som gifter oss i april
  • lillasmilla

kroppen kanske ville ge er en bröllopsgåva när ni minst andade det? =) det är väl när man tänker på allt annat UTOM att bli gravid, som man lättast blir det? därför skulle det inte förvåna mig om jag blev det (en gång "osäkert") bara för att jävlas, så jag kommer att spy på bröllopsdagen.... =) Men det gör jag nog än då, av nervositet och magkatarr... Tips! Har ni lätt att få magkatarr, GIFT ER INTE! =)

• carin1983

Ha ha ha. Jo tack magkatarr har jag så det räcker till tio pers. Har stressmage dessutom så jag får ladda upp med diarrepiller nu. Annars kommer jag sitta på dass hela bröllopsdagen.

Får se om det blir något denna gången, det hade ju varit underbart. håll tummarna för mig tjejjer, hoppas så på en bebbe.

• Stjärnblomma

Håller tummarna för er som laddar för en bebis! Själv tillhör jag generation äldre (45) och har redan två söner, 22 och 20. Så just den biten av livet har jag klarat av, nu väntar man snarare på att bli farmor fast det tar väl några år till om det blir så.

Min mage brukar tåla det mesta men även jag känner av en liten stressklump, så all min sympati till er som har det värre.

• carin1983

TJOHO. Nu är det verkligen nära. Till er som gifter er i morron: Ha en underbar dag håller tummarna att allt blir toppen. Till oss andra som gifter oss på lördag: TJOHO nu jäklar bär det av. Lycka till till oss alla.

• lillasmilla

LYCKA TILL! Allt kommer säkert att bli jättebra!=)
    (en annan har en möhippa att "se fram emot"...)
    Kram på er alla brudar! Hihi!

• Stjärnblomma
    Vill också säga lycka till allihop! Tänk så fantastiskt att vi nästan nästan kommit fram till den stora dagen!

Var ner och kikade på bryggan där vi tänkt vara, och kommunen har vårstädat den precis som den snälla damen på tekniska kontoret lovade, såg jättefint ut. Åh vad jag längtar nu!
  • 080705

Ville bara säga LYCKA TILL till alla som gifter sig i helgen!
    Själv blir jag fru nästa lördag
    Längtar som tusan - men är lite smått stressad över alla småsaker som ska fixas innan, men det löser sig!

Ha en underbar helg nu allihopa och NJUT!

• carin1983

Det komemr bli härligt. Förutom att jag tappar allt mitt hår. Har stora kala fläckar i hela huvudet. AAAAAAARGH!! det här får inte hända. ser för hemsk ut. ser skalpen genom håret

• Mi26

Hoppas ni far en kanonfin brollopsdag! Och glom inte att skriva och beratta allt efterat!

Jag aterkommer med detaljer fran min tradgardsdag/mohippa...(?)

Jattestor kram till er alla!

• Miss (snart mrs) A

Lycka till allihopa med bröllop och möhippor!

Jag gifter mig 19 april men har hängt lite i mars/apriltråden när jag har haft tid så jag såg inte denna förrän nu.

Två och en halv vecka kvar till vårt bröllop, kan inte fatta att tiden går så fort!

Svar på tråden vi som gifter oss i april