Uppdatering från helgens hippa!
Packade min väska enligt instuktioner.
Knatade ner till affären där ett nytt brev väntade.
Ta på dig halsduken, och invänta din skjuts. Försök inte prata med chauffören, denne får inte prata med dig.
Efter en lång färd, hamnade vi hos en av mina vänner, där tjejgänget väntade! =) Champangefrukost, och cholkaddoppade jordgubbar! Slöja med kruka (är lite av ett trädgårdsfreak) på huvudet, sedan bar det av ner till stan för uppdrag ett: Klipp minst 5st tvättlappar från snygga killars kalsonger! Pinsamt värre.... Fick några (detta uppdraget skulle hålla på hela dagen) sedan in på teknikmagasinet. "köp det som finns undanlagt i ditt namn" betalade med pengar jag fått av tjejerna. En dildo?! Fortsatte klippa lappar, och vidare till Partaj "köp det som finns undanlagt i ditt namn" Ett snoppljus! Helt groteskt! Hihi! "gå till all about you, hittar du inte, fråg om vägen, men inte oss!" hittade dit (eter att ha frågat) kommer in och får reda på att jag ska få en chokladbehanling! Jätteskönt! =) Fortästter till Citygross "samla goda råd inför äktenskapet" Fick en del jättegulliga! (ska användas som citat i festprogrammet!) vidare med ögonbindel igen... hem till en annan komips, där äntligen lite mat väntade! (inte bra att BARA dricka...) det visade sig att "dildon" jag hade köpt inte var en dildo, utan en avgjutningssats, så att man kunde gjuta en chokladsnopp! I detta fallet skulle vi använda snoppljuset. Vi skrattade så mycket av att bara läsa bruksanvisningen att vi inte hann göra det, innan en tjej kom och skulle ha chokladprovning. =) Efter det, in till stan igen. Fick en "fin" klänning att ha på mig (slöjan hade jag kvar) en vit med lite silver på. Gjorde oss iordning för en röjarkväll. Fick gå in gratis för att jag var så snygg! =) En helt underbar dag, och en helt galen natt! =) Fasen vilka underbara vänner man har! =)
Fast, med tanke på hur jag mådde i söndags (dricker sällan, och drack typ en årsförbrukning på en dag....) så är det nog tur att jag bara ska gifta mig en gång! =)