carin1983- jag ar overtygad om att ni kommer att fa en jattefin dag. Jag tror att tricket ar att forsoka strunta i allt man inte kan styra over, typ vader och allt annat som kan intraffa. Forsok bara att se fram emot er stora dag och njuta av tiden fram till brollopet. Tank vad kul ni ska ha pa brollopsdagen och alla dagar efter som gifta! Hoppas du sover battre snart.
stjarnblomma - jag har ocksa borjat fundera pa vad man behover i accessoarvag. Det kan ju vara kallt, sa jag funderar pa att inforskaffa en sjal att ha over axlarna. Later smart med vantar, det galler ju att vara forberedd pa allt men det kan ju lika garna vara stralande sol - *haller tummarna*. Vad harligt att bli stylad och fin hos frissan, precis vad man behover en trist vardag. Jag ska till frissan pa lordag och testa min brollopsfrisyr. Det blir inte ngn avancerad uppsattning utan lite mjuka lockar och nedslappt. Jag har panikodlat haret sen forra hosten
Jag hade ganska langt har men sen trottnade jag pa det och klippte en riktig kort page sa nu har jag kampat for att fa det langt. Nu racker det iaf ner till axlarna. Hur manga dagar har ni kvar stjarnblomma? Vi har nu 31 kvar, vilket kanns som ganska mycket jmf med 11...