vi som gifter oss i april
stjärnblomma: Äh det är väl inte så farligt... bra att du vet vad du vill ha. Jag har ändrat placeringskorten 5 ggr nu hrm
Bara 2 veckor kvar och jag har fått influensan hua...
stjärnblomma: Äh det är väl inte så farligt... bra att du vet vad du vill ha. Jag har ändrat placeringskorten 5 ggr nu hrm
Bara 2 veckor kvar och jag har fått influensan hua...
Tack stjärnblomma Sitter här med hög feber, hosta och snuva men kan inte sova. Helt omöjligt faktiskt. Brukar få svårt att sova när jag är sjuk men det är ännu värre nu. Går igenom bröllopet i huvudet om och om igen. Hur är det för er andra??? Har er sömn blivit påverkad av bröllops stressen?
vad skönt.
Jag är faktiskt mest rädd för vigseln, behöva stå så i centrum liksom.
AAAAAAH!!!! 11 dagar kvar.....OOOOOO!!!
så häftigt det ska bli men gud vad jag e nervös. Sover som en kratta på nätterna. Det blir inte bättre av att jag har två katter som vräker ut sig över mig när jag ska sova. Säg något lugnande tjejjer, jag håller på att gå under här ......
Ja det har du helt rätt i stjärnblomma. Men man vill ju ialla fall att ens dag ska bli perfekt. Men får försöka tänka så.
9 dagar kvar här nu.... är så spänd.
Ska bli jätte skoj. Drömmer mardrömmar dock... men det får man väl räkna med.
Ska iväg och fixa håret igen om några dagar. Jag har hårförlängningar, Super fint men svår skött som attans.
Stjärnblomma jag tycker att kort hår är jätte fint. Hade gärna haft en kort vild frissyr men mitt ansikte funkar inte för det. Ser ut som ett bowlingklot i huvudet då.
Mi26: hi hi...ja det låter onekligen misstänksamt
Ni ska väl åka till sverige va? Glöm inte att titta in här och berätta om din dag.
stjärnblomma: Var kollar du vädret? är lite orolig för lördag.
Hur känns det? nu är det snart dax för dig
nu har det börjat sätta sig fysiskt på mig. Är jätte stressad och orolig att ha missat något. Har fått yrsel och skakningar. är fruktansvärt nervös. just nu har jag svårt att glädja mig, det är så grymt mycket som ska göras i sista sekund.
Jag ska ju självklart ha min mens på lördag... Förhoppningsvis kommer den inte alls, det skulle vara den bästa bröllopspresenten att ha en bebis i magen. Har ni barn tjejjer??? eller e det planerat att skaffa snart?
Jo jag har funderat på att köpa ett test och ge det till honom om det visar pluss. Saken e bara att vi har försökt i ett år och det varför skulle det ha blivit något nu?
Ska läsa din blogg.
kram
Ha ha ha. Jo tack magkatarr har jag så det räcker till tio pers. Har stressmage dessutom så jag får ladda upp med diarrepiller nu. Annars kommer jag sitta på dass hela bröllopsdagen.
Får se om det blir något denna gången, det hade ju varit underbart. håll tummarna för mig tjejjer, hoppas så på en bebbe.
TJOHO. Nu är det verkligen nära. Till er som gifter er i morron: Ha en underbar dag håller tummarna att allt blir toppen. Till oss andra som gifter oss på lördag: TJOHO nu jäklar bär det av. Lycka till till oss alla.
Det komemr bli härligt. Förutom att jag tappar allt mitt hår. Har stora kala fläckar i hela huvudet. AAAAAAARGH!! det här får inte hända. ser för hemsk ut. ser skalpen genom håret
då var man gift dagen var fantastisk. I morron åker vi på bröllopsresa....
Ha det fantastiskt ni som har ert bröllop framför er.
Hej hej. Nu är vi tillbaks från vår resa. Snart börjar vardagen igen. Jag har uppdaterat weddingannouncer med bröllopsbilder om ni är nyfikna.
carinkalle.weddingannouncer.com
Hur går det för er tjejjer?
www.brollopstorget.se/Bloggar-0-0/b929.html
Här ligger vår bröllopsberättelse
tack. Nu håller vi på och funderar på vilken bild vi ska använda till tackkorten. Vad tycker ni som har kollat runt på bilderna?? har ni något förslag. Har bara lagt in dom bästa på vår sida.