Inlägg från: Stjärnblomma |Visa alla inlägg
  • Stjärnblomma

vi som gifter oss i april

Håller tummarna för er som laddar för en bebis! Själv tillhör jag generation äldre (45) och har redan två söner, 22 och 20. Så just den biten av livet har jag klarat av, nu väntar man snarare på att bli farmor fast det tar väl några år till om det blir så.

Min mage brukar tåla det mesta men även jag känner av en liten stressklump, så all min sympati till er som har det värre.

• Stjärnblomma
    Vill också säga lycka till allihop! Tänk så fantastiskt att vi nästan nästan kommit fram till den stora dagen!

Var ner och kikade på bryggan där vi tänkt vara, och kommunen har vårstädat den precis som den snälla damen på tekniska kontoret lovade, såg jättefint ut. Åh vad jag längtar nu!
  • Stjärnblomma

Stort grattis carin1983! Roligt att höra att ni fick en härlig dag. Ha det så mysigt nu på bröllopsresan!

En annan är också gift nu! Ska skriva ihop en liten berättelse sen.

• Stjärnblomma

Tack Mi26! Jo, min man har börjat krya på sig men det var en riktig dunderförkylning. Jag går här och tittar på alla blommor vi fått, brudbuketten ser fortfarande rätt fin ut. Härligt!

Vilken intensiv dag du hade, och vad roligt det låter. Gillar när grabbarna och tjejerna får ha kul tillsammans också. Inte långt kvar nu för er del!

• Stjärnblomma

lillasmilla - låter som det var fullt ös på din möhippa, kul!

Mi26 skrev 2008-04-10 10:20:44 följande:
    Hur kanns det nu att vara gift nu stjarnblomma? Har ni "landat" an efter er dag?
    Bara halvt om halvt... vi går fortfarande runt och pussas och säger "jag älskar dig" så fort det finns tillfälle. Jag tittar fortfarande på ringarna tio gånger om dagen. Skickade ut tackkort igår, efter lite pyssel. Nu närmast väntar jag otåligt på att namnändringen ska bli klar.

Ni verkar ha en bra plan, tror det kommer kännas mer avslappnat om ni får varva ner lite kvällen innan.
  • Stjärnblomma

Mi26 - det blir nog bra ska du se! Så skönt att ni fått en bra vigselförrättare, visst vill man att det ska kännas bra med en så viktig person i sammanhanget. Det där med GoApe låter häftigt. Ha det så roligt!

• Stjärnblomma

carin1983 - välkommen hem! Härligt att höra att ni fick en så mysig dag, och ni är verkligen fina på bilderna och ser så glada ut.

• Stjärnblomma
    carin1983 skrev 2008-04-17 10:24:33 följande:
    tack. Nu håller vi på och funderar på vilken bild vi ska använda till tackkorten. Vad tycker ni som har kollat runt på bilderna?? har ni något förslag. Har bara lagt in dom bästa på vår sida.
    Jag gillade nr 11 där ni står på bryggan och ser på varandra.
  • Stjärnblomma
    Mi26 skrev 2008-04-17 13:57:26 följande:
    Jag har nu blivit besatt av vaderprognoserna for nasta lordag. Men de forandras ju hela tiden, jag blir galen
    Hihi, det där känner jag igen! Kollade SMHIs hemsida tre gånger om dan. I övrigt låter det som du har läget under kontroll.
  • Stjärnblomma
    Tooticki skrev 2008-04-17 14:00:50 följande:
    Har helt missat denna tråd. Vi gifter oss på lördag! Wiiiiih!!!
    Oj, det är ju snart ju!! Hoppas ni får en helmysig dag, och berätta gärna sen hur det gick!
  • Stjärnblomma

Mi26 - inte långt kvar nu! Är det nervöst?

Jag har just kollat på skatteverket.se och nu är äntligen vigseln registrerad. Imorgon ska jag ansöka om id-kort med nya namnet.

Svar på tråden vi som gifter oss i april