• Troll1

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Amor Eterno skrev 2008-03-30 21:29:01 följande:

Hejsan tjejer!!Hoppas ni haft en bra helg?? Själv var det träffa brorsbarnen och sedan parmiddag och utgång igår jättetrevligt.. sov till sent idag gottt...Långserud det att klä glasen låter som en bra idé tsta på en först och se sedan hur det blir :)Stenbruden titta med www.clipavance.se eller på götafrizzorna vid södra vägen, kan oxå tipsa om graham & sandra. Se om det är något för dig?? Säg till om du behöver fler tips!Malinlars och Cristal kul med kyrkmusik inför bröllopet vi skall p vigseldag den 12 april i kungälvs kyrka.
    Hej, kikade in till er lite. Ska också gifta mig i Tuve ka 27 sept. Har funderingar på frisörer o make up.
    På Clipavance, vem av tjejerna rek ni? Har ganska långt hår med lite självfall och vill bara sätta upp lite på sidorna med slöja och tiara.
    Har ngn här anlitat Beatrice Larsson som fotograf mm? Hon är så svår att nå.
  • Troll1

TACK, AyBee!
    Vi ska ha festen på Stora Holm och jag följer såklart Astriden med stort intresse...

Var ska ni vara?

• Troll1

Tack igen! Vi gifter oss i Tuve kyrka 27 sept.
    Jag får nog hoppa över fikandet denna gång, men framöver kan det mkt väl tänkas.
    Oroar mig just nu över frisyr make up och foto. Beatrice Larsson var påtänkt, men jag får inte tag i henne. Hon är så upptagen. Blir lite nervös att man ska stå på dagen D och inte ha ngn man vågar lämna sitt hår o ansikte till...
    Klipper mig just nu hos en frissa i Onsala, men det är inte att tänka på med tur dit ner inför bröllopet. Måste hitta ngn annan duktig person i Göteborg.

• Troll1

Tack CRISTAL och ett stort grattis till din positiva praktiplats. Härligt när man "hittat hem". Kan du jobb på din praktikplats sedan?

Tack också till BarbaBruden!

Har fotografen ngn hemsida? Har ni prisuppgift?

• Troll1
    AyBee skrev 2008-03-31 19:25:30 följande:
    Troll - är inne o läser på din hemsida och vet du vad....vi har samma präst!!!! Han döpte vår lille son förra året och han var urgullig så jag jagade rätt på honom och frågade honom och han kunde den dagen. Blev jätte glad för han är helt underbar Kul!!!
    Vad roligt! Honom har jag träffat sedan jag var riktigt liten. Nu för tiden ses vi inte ofta precis, men jag blev också väldigt glad när han tackade ja.
    Han har en skön stil!
  • Troll1

31 maj 2008 skrev 2008-03-31 20:40:30 följande:

Förresten - vi har en kompis som bor i USA som kommer på vårt bröllop, och eftersom dollarn är så låg så kan han köpa hem grejer till oss. Just nu står det still i huvudet - vad skulle ni köpa om ni var i USA?
    Tigi-produkter... övrig hårvård.
    Parfym...
    jeans...
    Bröllopspyssel

Vad är stora hårkuren? (Nyfiken i en strut.)
  • Troll1

Tack Grund O mrs D!

Jag har arbetat i hälsokost i ett antal år (inte nu dock) Så jag har en del preparat redan, men tack ändå.

• Troll1

Manchettknappar skulle min behöva FÖRE bröllopet... Jag vet inte vad jag ska köpa...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3