• Troll1

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

AyBee skrev 2008-04-01 14:48:53 följande:
    Ho njobbar ju med TV och kändisarna är väl alltid snygga i tv Gud vad kul!!!!!!!!!!! Jag träffar henne om 2 veckor så då ska jag kolla av läget. Sa hon något pris förresten? *nyfikenÄ Jag har inte frågat henne ännu om vad det kommer att gå på.
    Hmmmm, harrrkelll o hossst... Det är möjligen inte så att hon kan mejka en annan också? Min sambo jobbar också med tv/film, men han känner inga make up artister precis. De flesta han har jobbat med är från Stockholm eller bor en bra bit utanför Göteborg.

Det gick i stöpet med fotograf/makeup/frissa eftersom min prelbokade helt sonika bokade in ett annat brudpar i stället för mig. Har gråtit blod idag, när jag fick det beskedet. Undrar just hur man kan arbeta seriöst och göra på det viset. Nu får jag ut och leta igen...
    Tyckte det var så skönt att kunna få gjort allt inkl tärnan på ett o samma ställe.
  • Troll1

Nej, jag är fortfarande chockad över hennes mail (kunde ringt så mycket som jag har sökt henne). Hade det ändå på känn någonstans... Även om nu personen i fråga tjänar mer på det andra brudparet, de ville boka in henne en heldag, så fixar man inte ett annat jobb bakom ryggen sådär när man har prel.bokat en annan kund. Hon kunde diskuterat det med mig först så hade jag haft en chans... Nu fattar jag varför hon gjorde sig otillgänglig och inte svarade på mina mail. Var väl tvungen att vänta på det andra brudparets underskrifter...

• Troll1

Tack Aybee! :-I
    Apropå bättra på färg, har ngn här testat soldusch? Ska man stå med stringtrosa i papper medans en anställd på salongen sprayar då, eller? Ingen vacker syn hon skulle få se då...

• Troll1

Stenbruden: Jag är v intresserad av den där My. (Min dotter har det som 2:a namn ) Har hon ngn hemsida?

• Troll1
    BarbaBruden skrev 2008-04-02 17:41:44 följande:
    AmorStackars! DEt bir snart bättre ska du se! Bästa tipset mot sån värk är 2 Panodil ihop med 2 Ibumetin....hälsar syster Barba Dina blommor blev ju superfina!!!! Nejlikor ska jag nog oxå ha men det känns lite så där "lovehate".....Troll1My är ju den fotografen jag tipsade om Hur vågar ni överväga soldusch till bröllopet???? Blir det fläckigt, vad då göra?? Klorin?Var och beställde min vigselring igår....i sista stund kändes det som!Men vad bra det blev. Fick lämna ifrån mig min förlovningsring oxå. Får inte tillbaka den innan bröllopet- känns konstigt!
    Ok, tyckte jag kände igen hennes hemsida! Har surfat lite mkt på sistone...
  • Troll1

Undrar just hur Astriden känner sig?
    Bra & lugn får man hoppas...

• Troll1
    Majsis2008 skrev 2008-04-03 10:01:02 följande:
    Helt OT men jag sitter här och funderar på vad jag ska ge min brorso som fyller 1 i slutet av april. Vill ju ge han nåt speciellt han kan ha nytta av länge och så, han e ju även min gudsonfunderar även på vad man kan hitta på till min pappa som fyler 50 i sommar, likabra och börja fundera så man kan spara eller börja spåna.
    En fin bok tycker jag är bra present, kanske ngn Elsa Beskow eller en av Barnkammarböckerna. Håller med Ayebee om Läragåvagn om de inte har det vill säga. Duplo är poppis.
    Min dotter fick en bok som handlade om henne på sin dopdag. En saga som hade hennes namn och även hennes syskons. Det blir roligt att läsa för henne sedan.
    OBS: Detta är till brorsonen i så fall, inte din pappa..
  • Troll1

Förresten, skriv gärna i så fall en liten dikt i boken ex vis...

• Troll1
    carinokenneth skrev 2008-04-04 10:08:28 följande:
    Tack allihopa. Jodå jag lyssnar på honom med så fort han har nått att säga, det är bara det som är problmet....han säger inte mkt. vi får se...han har lyssnat...han visar mer nu iaf =)...Astriden: Grattis tjejen! Ha nu en super dag imorgon!!
    Hoppas på det bästa! Jag vet hur det känns...

Våren har kommit för Astridens skull såklart!
    Lycka Till i morgon och ha det helt underbart!
    Oj, vad jag ska häcka här nästa v så jag får veta ALLT...
Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3