• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1
    carinokenneth skrev 2008-04-04 10:08:28 följande:
    Tack allihopa. Jodå jag lyssnar på honom med så fort han har nått att säga, det är bara det som är problmet....han säger inte mkt. vi får se...han har lyssnat...han visar mer nu iaf =)...Astriden: Grattis tjejen! Ha nu en super dag imorgon!!
    Hoppas på det bästa! Jag vet hur det känns...

Våren har kommit för Astridens skull såklart!
    Lycka Till i morgon och ha det helt underbart!
    Oj, vad jag ska häcka här nästa v så jag får veta ALLT...
  • 31 maj 2008

Å, Astriden - håller alla tummar jag har för att du ska få en toppendag imorgon! Skönt att du är lugn. Kom ihåg att njuta!!!!!

Nya jobbet är i Örebro... Vi vill ju verkligen dit, där syster och vänner bor. Fast det känns tråkigt när jag har hittat er, tjejer! Får komma tillbaka när det är partaj på gång! Brudklänningsfesten får jag ju inte missa!

• mrsD

Troll1 - Astriden kommer få följa me på en fika me bilder o allt, så vi får veta rubbet! följ me då! =)

Majsis - hihi, du får va du vill! bara jag slipper o göra d *Asg* har nog haft trauma me d där, när jag va liten så fick jag vaxa pappas bil för en hundring.. billig arbetskraft! haha!

Astriden kommer väl inte in mer nu, men hållr iaf tummarna för henne att d blir sol imorn! snön e iaf borta o d e ganska varmt=)
    Ska bli så härligt o se henne bli FRU imorn!!!

Ikväll e jag gräsänkling.. sambon jobbar både ikväll o imorn bitti.. *trååååkigt* va ska man hitta på då??

• 31 maj 2008

Tjejer - behöver er hjälp! Vet ni någonstans där det växer mycket vita syrener? Vill så gärna ha det som dekoration ute, massor av syrener i stora vaser utomhus. Osäkert med blomningen 31 maj, men jag ringde min florist som sa att man kan ta in dem, snitta och ställa i varmt vatten, så slår de ut på några dagar. Men, måste hitta något bra ställe att plocka bara. Borde ju inte vara några problem om man frågar markägaren, att ta den mängd jag vill ha gör nog inte så mycket på en hel buske i en trädgård.

• AyBee

Har ingen aning 31 maj - ledsen att jag inte kan hjälpa dig.

• malinlars

idag är det en trött Malin!! Riktigt trött... Så måste jag vara på topp snart igen, för då kommer en ganska livlig 8a & skall ha Hk... Men men.. de brukar ju liva upp en & göra en glad iaf.. hoppas att det blir så nu med

Carin: Gumman. Tänker på dig & din 'pappa' & hoppas att allt kommer att gå bra för honom! Som de andra har sagt är det bara till att diskutera saker å ting så att båda vet vart man har varann.. tog ett tag innan L förstod att vi var 2 i förhållandet.. det ordnar sig! Skönt att höra att du är mer positiv nu! Kram på dej!

ser fram emot att få se Astriden imorgon. SÅÅÅ spännande!!

Långserud & Stenis: TJOHOO.. ja det är inte långt kvar nu!! Riktigt kul att vi gifter oss samma helg.. men finns kanske inte så stora möjligheter att komma & närvara tyvärr.. Vi får ha på mobilerna!! Börjar bli lite pirrig!!

• AyBee

Ang er helg Stenis, Långserud & Malinlars.
    Det blir täta träffar för oss andra. Om det är ok för er att vi kommer och tittar dvs. Kanske lite svårt att ta sig upp till LÅngserud men Stenis & Malinlars ska vi nog få till det....om vi får dvs...

• carinokenneth

Gräsänkling? vad är det?
    kenneth kunde inte vara hemma med mig ikväll...jobbar natten...så jag är med själv ikväll...tråkigt o jobbigt men sånt är livet ibland..

mrsD skrev 2008-04-04 10:38:06 följande:
    Ikväll e jag gräsänkling.. sambon jobbar både ikväll o imorn bitti.. *trååååkigt* va ska man hitta på då??
  • mrsD

C&K - gräsänkling betyder typ att man e ensam *s* att ens respektive e borta.. =/
    Så du sitter oxå ensam ikväll? då ska jag tänka på dig=) men sambon köpte hem räkor o aioli till mig så ska göra god räksmörgås med avacado ikväll.. eventuellt blir d en kladdkaka me *mums*

• malinlars

Aybee: Självklart är ni välkommna till kyrkan!! Hur kul som helst!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3