• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Jippi jag kan följa med till Astriden bröllop. Pärona kommer ner o de kan se efter Axel under tiden som jag svänger förbi bröllopet. Fast nu ställer jag till det med plats i bilen. Jag vet inte vart Stora Holm ligger så jag möter er med min bil kl 15 vid Mc´D och så kan jag väl följer er dit?

Carin . aj då. Inte roligt att höra vare sig om din "pappa" eller Kenneth. Instämmer med Amor. Prata, prata, prata det är det enda som hjälper om ni vill komma framåt. Tänker på dig!!!

Stenis - håller tummarna för att din klänning dyker upp i veckan. allt blir såååå verkligt när man får den i sina armar.

• stenbruden

Carin - fy va tråkigt med din "pappa" men ge inte upp, läkarna är duktiga och även om det kan ta lång tid att komma tillbaka så gör många det!
    PRATA med Kenneth ja och säg inte bara vad du tycker, lyssna också.. man glömmer lätt det.. Du kanske är lite extra känslig nu också iom allt med "pappsen"? Bara en tanke... Hoppas det löser sig!! *styrke bamse kram*

Va kul för alla som har nya jobb på G, va duktiga ni är!!!

Ja Aybee jag längtar så jag kan spricka tills jag får prova den

• AyBee

Go morgon brudar!!

Idag är det fredag......och imrogon är det bröllopsdags för Nina

• Grund

Godmorgon tjejer!

Igår kom ett SMS från Astriden. Hon skrev att hon var förvånansvärt lugn och jätteglad för att våren har kommit.

Barba: Härligt att ringen är beställd! Men förstår att du saknar förlovningsringen. Lämnade ifrån mig min igår också, det känns tomt!

Stackars Amor, hoppas det går bra med läkningen och att medicinen kan hålla dig smärtfri. Kram!!

Stenis: Ja, nu tycker jag att din klänning får komma...jag hade också blivit en bridezilla annars. Håller tummarna för att den kommer snart.

Långserud: Bra jobbat med klänningarna!! Tack!

Kl 15 på McD Backaplan- I´ll be there!!! Å vad roligt det ska bli. Funderar på vad jag ska ta på mig bara...
    Jag tar med 104 riksdaler också. Tack för hjälpen!

Carin: Usch vad mycket på en gång. Jag vill bara ge dig en stor kram och hoppas med hela mitt hjärta att din "pappa" blir återställd och att Kenneth och du reder ut allt. *Bamsekram*

• Långserud

Hej tittar bara in en snabbis snabbis! Jobbar bara fram till 12:00 å kaors mkt att göra. sen ska jag vara ledig, tjej helgi Sthlm, såååå kul! Ska leta skor!! Hoppas hoppas på att hitta the ones!

Ja Barba! Förlåt men hörde inte av dig men var tvungen kasta iväg beställningen för brann i knutarna för Grund. Men jag kan tänka mig beställa en till för nu har det ramlat in en bröllpsinbjudan till! När behöver du ha din klännign?

31 maj: GRATTIS till jobbet! Till vilken stad flyttar du?

Astriden: OM du tittar in här: Ha en RIKTIGT bra dag imorgon! Stor kram!

Kram alla!

• Grund

Ja just det 31 maj. Grattis till jobbet!!! Var är det nånstans?

Långserud: Om Barba och du skickar efter en gång till så kan jag nog hänga på igen också

• Astriden

jag kikar in
    har haft fullt upp & där i mellan har jag sovit.
    Men som M säjer är jag väldigt lugn trots att schemat är fullt.
    Igår åt vi middag med 20 av de resande som droppat in.
    Nu skall jag springa lite ärenden & jingsa på 12 personer som checkar in på förmiddan. ikväll är det dukning med de närmaste tjejerna.
    Kram allihopa!

• Grund

Å vad kul att du kikade in vännen! Ha det toppenbra så ses vi imorgon! KRAM!

• Majsis2008

Astriden hoppas du får en helt underbar dag imorgon...och att vädergudarna är med er...

haha mrsD...säg bara till när och vad ni vill betala så gör jag det haha...

• carinokenneth

Tack allihopa. Jodå jag lyssnar på honom med så fort han har nått att säga, det är bara det som är problmet....han säger inte mkt. vi får se...han har lyssnat...han visar mer nu iaf =)...

Astriden: Grattis tjejen! Ha nu en super dag imorgon!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3