• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

haha...ja nästan....

pilligt med och få hålen rätt när man använder hålslag när man bara ska ha två...men d går väl

• 31 maj 2008

Majsis - du har ingen håltång, eller? För då är det mycket lättare, och de är inte så dyra.

Tack för det mysiga fikan i måndags! Det är så roligt att träffa er alla. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång. Vi får ta den där festkvällen någon gång också!

Grund - låter roligt med Jaggan! Var den skön att köra?

Tycker synd om er som är sjuka, och känner att min hals gör väldigt ont idag, men vägrar bli sjuk!

Ikväll ska vi träffa fotografen (My) ute vid Tofta. Ska bli spännande, har inte varit där på länge. Vi har med oss egna kameran också, så vi ska ta en massa kort för planeringens skull.

• Majsis2008

nej jag har ingen håltång...men det går ändå med hålslaget

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Skriver lite snabbt innan jag har lunch och sedan seminarium, till er som är sjuka hoppas ni kryar på er inte alls kul..

Tack ännu en gång för fikat :)

Malinlars gud vad bra att säga vad man tycker och sedan få pengar

Stenbruden, hoppas den kommer snart.. Annars får vi sätta in alla våra resurser för att hjälpa till!

Kram på er

• AyBee

Hej alla

Jag mår bra men min son mår värre. Har blivit lös i magen IGEN så dagis ringde hem mig vid 9:30-tiden. Han fick våfflor igår till middag och det är ju en hel del gluten i den så jag tror mer att det beorr på det än at han har åkt på magsjuka för tredje gången i år. Jag komemr iaf att vara hemma i dag, M imorgon o jag igen på fredag så nu ska jag passa på att se ikapp mig på alla såpor

Vi hade en disskution ang bröllopsresan igår kväll. Det lutar nog att vi gör en Nina dvs åker på SPA direkt efter och sen åker en längre resa under vår/sommar 2009 då alla har semester så att vi får lite hjälp med barnpassning. Det är ju liksom inte roligt att ta semester i nov!! Vi har nsäta beslutat oss för att åka till New York alt. San Fransisco och köra ner till Las Vegas (gifta oss en gång till kanske med en Elvis-präst ) Min M HATAR att ligga på stranden och jag tror att han skulle lida om vi åkte till Västindien/Maldiverna osv. (fast jag är totalt tvärt om.... Jag ÄLSKAR solen o stranden) Då föreslog han Florida för då kan jag sola o han spela golf.
    Förhandlingar pågår iaf....

Har något bra tips på SPA brudar?

• BarbaBruden

Men vad mycket sjuklingar det är i denna tråden!!! KRYA PÅ ER!

Idag damp det ner ett nyy rosa brev på mattan. Ska infinna mig imorgon vid ett bokat bord.....Har ingen aning om vad detta kan vara men misstänker att det är mina jobbarkompisar som kokat ihop nåt....Eller så kanske det bara är en skenmanöver....

Har ni kollat in vår sida förresten?
    //aleksandraochjohan.weddingannouncer.com

31 långa dagar kvar!!!!!!

• Majsis2008

oj barbara...hehe skumt...själv har jag en klump i magen nu hela tiden för jag tror d ska hända nåt snart...

• Astriden

tjohoo, nu är vi hemma igen Smögen är verkligen urmysigt & med en maffig utsikt. Me like!

tack för alla gratulationer & glada hojtningar
    det va så underbart att se det lill* knytet ligga & sprattla i magen. M blev rörd & jag kände med så lugn, den lever & leker runt. nu får vi vänta i sex veckor på nästa ul.

Aybee,
    haha kan bara tänka mej Herr K hade talat om för M i torsdags och M sa det till mej i fredags jätteskoj!
    Vi han inte med huset.. morr!
    Jag mådde så attans dåligt då i början på veckan & va så stressad att vi kände att vi får hoppa på nästa tåg.

Barba, du är en pärla!

• stenbruden

Hej!

Idag fick jag veta att min klänning är framme i Sverige iaf och att jag ska få kollinummer under dagen så att jag kan följa den på posten..
    Men hur sjutton ska jag göra nu.. ska man yrka kompensation? Eller vänta in vad de säger, hon nämnde det ju själv sist...
    Känns iaf skönt att det är på G, att den är i rätt land.
    Tack alla som har stöttat mig!!! Ni är för goa!!!

Aybee - Har tyvärr inte vart på så mkt SPA i mitt liv.. Varberg har jag hört gott om från andra..
    Jag fick förresten ett samtal frå en annan frissa som också kan tänka sig att ta hand om oss. De skulle vara 2 st i så fall och Linda är ensam. Tror du att det tar jättemkt längre tid om hon är själv? Kan ju inget om ngn av dom så nu är jag kluven Först panik och sen har man plötsligt två.

När är nästa träff?
    Kram!

• Majsis2008

aybee....varberg har ett spa, selma lagerlöf, gårda johan finns ett nytt...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3