• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1

Stjärnis: Tack! Jag donar en del mellan varven (när jag inte jagar mitt lilla frö...)

Angående solist, vi har bokat Jennie Elonsson efter rekommendationer. Hon är väldigt rutinerad, positiv och härlig att prata med.

• 31 maj 2008

Troll1 - hur får man kontakt med henne, och vad betalar ni?

MrsD - ingen fara med pengarna, vi tar det senare! Men vill ju att du ska få dina piller snart!

Vi har tänkt både för- och efternamn, men det ser ju mindra formellt u med bara förnamn + första bokstaven i efternamnet. Hmm, vi kanske ska ändra oss...

Är skrynklig efter ett långt bad. En kompis ringde när jag låg där, och vi pratade i 48 min, så ni kan tänka er att jag är som ett russin nu... Nepp, nu är det hopp i säng!

• CRISTAL

Hej tjejer,

Kul att sitta på kvällen och läsa vad ni skrivit.
    Själv "glömmer" jag nästan att vi ska gifta oss till hösten. Blev påmind idag när min m2b:s internal control gäng hälsade på mig på kontoret, killen från USA gratulerade till förlovningen och frågade vilket datum som gällde.

Tankarna började därför spinna kring bröllopet när vi sa hej då... jag har sköra naglar och har aldrig riktigt fått dem fixade. Har aldrig varit intresserad av att lägga den tid (eller pengar) som krävs + att vi fösöker hålla nere på kostnaderna.

Jag funderar på att forma dem fina själv och måla dem röda (tänkte ha röda rosor i buketten) det borde väl fungera? Eller tror ni att det kan synas ändå på bild att mina naglar inte är i toppskick?

• Majsis2008

åååååhh jävla unge som bor ovanför oss...han börja soela sin hiphop musik tio i sju ashögt...och dom har sin data med sin ljudanläggningg precis övanför vårat sovrum...så nu fick jag nog, tog ´på mig lite kläder och en mössa och torkade ur det värsta ur ögonen. Sen upp och ringde på....då stängde han av, och stackarn fick inte öppna för nån...men jag var så arg, så jag drog med störningsjouren och allt och då blev han rädd. Hans mamma var inte hemma...men ska upp och prata med henne i eftermiddag tror jag, inte första gången det händer...ååååhhh när jag väl är uppe kan jag inte somna om...idiotunge

• Troll1

31 maj 2008 skrev 2008-04-09 22:36:50 följande:

Troll1 - hur får man kontakt med henne, och vad betalar ni?MrsD - ingen fara med pengarna, vi tar det senare! Men vill ju att du ska få dina piller snart!Vi har tänkt både för- och efternamn, men det ser ju mindra formellt u med bara förnamn + första bokstaven i efternamnet. Hmm, vi kanske ska ändra oss...Är skrynklig efter ett långt bad. En kompis ringde när jag låg där, och vi pratade i 48 min, så ni kan tänka er att jag är som ett russin nu... Nepp, nu är det hopp i säng!
    Jag ska gräva fram hennes telnr mm och inboxa dig.
    När ska ni gifte er?
  • Astriden

God morgon
    Åh, jag sitter här alldelses tårögd,
    fick ett mail med My´s bilder imorse
    så underbart att se!

Stenis,
    jag ska såklart berätta allt för er
    Det som förvånade mej mest det va adrenalinkicken som man fick.
    Man går som på moln hela dagen, det går inte att sluta le.
    Vi hade inga katasrofer bortsätt från ett par stycken som blev lite överförfriskade
    Tjejer, Kan vi inte ta en fika nån dag nästa vecka?

• Majsis2008

kul bilderna blev bra...
    jag kan ju inte va med på vardagarna när ni fikar...så tror inte jag kommer träffa er innan jag gifter mig...om d inte blir en helg...men dom e ju fullt upp nu...

gud vad jag e irreterad, var ju det sen innan och idag blev d bara värre, vill ju vara glad....

• Troll1

Låter härligt Astriden! Känns lite overkligt att tänka att man själv ska uppleva detta...

• Majsis2008

idag ska jag ringa och bolka konsultation, hoppas det går på helgerna, så dumt när jag jobbar kväll och tärnan dag...eller om det går på en fredagkväll eller nåt...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3