• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • BarbaBruden

Astriden
    Helt underbara bilder!!! Blir tårögd och helnervös...

Ska kolla upp om tid finns för fika på måndag, det vore ju tråkigt att missa.

Nu ska jag iväg och träffa dem som skickat alla hemliga brev....Har ingen aning om vad som kommer att hända men J har hintat om att jag "kanske kommer att byta kläder"....Hm?

Hörs sen!

• Majsis2008

hoppas du får kul barbara...

usch känner ja blir mer och mer bridezilla och vill bara skrika och gråta...vet ju inte vart jag ska börja nånstans känns det som, vet inte vart känslan kom ifrån

• Astriden

åh, nu är jag väligt nyfiken på hur barba har det

• Astriden

God morgon brudar,
    åh, äntligen fredag Skönt!

Vi åker ut till stugan över helgen men kommer hem igen på söndag morgon för att spana in Baby & Barnmässan,
    inga fler som skall gå?

• Grund

Godmorgon tjejer!

Nä, ingen barnmässa här, men jag tänkte på dig Astriden direkt när jag såg reklam för den Hoppas ni får det mysigt!

Härligt med fredag! Ikväll åker jag hem till mamma. Vi ska pyssla och titta ut brudbukett i helgen. Pappa jobbar så det blir tjej-helg M2b är upptagen hela dagen imorgon så jag passar på. Tyvärr har han varit i London i tre dagar och kom hem igår kl 22 så nu längtar jag tills på söndag när vi kan ses ordentligt

• Grund

Igår talade jag med min vän och tärna och det visade sig att vi hade fått exakt samma tid att komma och proväta och planera. Vad är oddsen att vi två par som känner varandra blir dubbelbokade samma tid?
    Himla tur att vi talades vid för annars hade man blivit ordentligt besviken om dykt upp där samtidigt.
    Vi ringde dock direkt båda två så nu ska de dit kl 13 och vi kl 15 nästa lördag

• 31 maj 2008

God morgon!

Sol i Göteborg idag, härligt!

Mina naglar blev fina, känns lite ovant, men det går bra.

Spännande för Barba - är nyfiken!

I helgen står festprogrammet på schemat. Tror vi har bra kolla på vad vi vill ha med, men sen är det ju en annan sak att göra dem. Och så ska vi träffa en av de som ska spela utomhus under vigseln och minglet. Ska bli roligt!

Alla våra gäster tackade ja, förresten! Så roligt! Eller, en flickvän försvann (vi hade bara träffat henne en gång, så det gör inget) och en ny kom till (en kompis som bor i USA som vill ta med sin nya tjej till Sverige, heeelt okej för oss)

Snart fika! Det blir färskpressad juice av alla frukter som är kvar i vår fruktkorg. Mums!

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Hoppas ni mår lika nice som jag det är ju fredag :)

Astriden tack för länken jag har nu skrivit i den och tipsat :)
    Roligt med barn och baby mässan, hoppas ni hittar en massa roligt.
    Som sagt korten var ju helt fantastiska! Gläds sååå mycket för er.

Barba.. hoppas du får en rolig dag du måste berätta allt!

Grund, ja man saknar ju sina pojkar väldigt när de flänger runt, kul med mor och dotter helg
    ni hittar säkert en massa vill veta allt sedan. Du får berätta på fikat!

Stenbruden - Var avin hemma?? Om inte så kommer den nog idag!!!
    Hoppas hoppas...

Vi träffade vår fotograf igår och det känns sååå bra med henne, kul det går ju såå fort allt!

Vi har nog bestämmt oss att vi skipar efterätten och har bröllopstårtan istället!

Tror ni det är bra?? Det är inte för att snåla utan det är för att tiden är så knapp!

• BarbaBruden

Ja, hej hej tjejer!

Kan väl säga att jag blev grudlurad igår.
    Infann mig som tillsagd på Harrys kl 19. Amnälde mig i baren precis som jag skulle. Fick en drick och blev ombedd vänta i baren. Hängde där till drinken var slut en halvtimma senare. Då plockar bartendern fram en kamera och ger mig samtidigt ett nytt kuvert, i samma färg som alla tidigare. Då fattade jag att jag blivit blåst!
    I brevet sotd det: Hoppas din gröna hissen väckt många fina minnen till liv igen! Nu kan du åka hem och mysa i soffan igen!

Morr!

Astriden
    Hoppas helgen i stugan blir ljuvlig!

Stenis
    Håller alla mina tummar för att avin ska komm.....Pronto!

Amor
    Vi ska inte heller ha någon efterrätt förutom tårta. Tycker det räcker gott!

Majsis
    Jag heter inte Barbara D-)

• Astriden

hahaha, nej va snopet Barba jag hade velat se din min när du första satt & väntade å fick kuvertet hihi

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3