• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1

Hej på er! Läser ofta men skriver sällan...
    Min 9 åriga dotter är så ledsen över Engla, ja vem är inte det men det blir så påtagligt eftersom hon är i samma ålder. Hur ska man göra egentligen? Jag var harig redan innan. Blir så förtvivlad att det finns människor som kan ge sig på barn.

Idag har jag embossat inbjudningskorten. Oj, så fint det blev. Skönt att ha avklarat den biten. Nu är det bara resten kvar.

Har du landat än Astriden? Låter skönt med mysbyxor i soffan. Lite choklad på det...mmm!

Majsis2008: Lät jättegott!

• BarbaBruden

Nepp, inte hippad än!
    Har dock jobbar hela helgen så det har inte funnits utrymmer för det heller direkt. Men nästa helg så tror jag att det är dags

Hoppas ni får en god och mysig fika imon. Tänkte komma men är helt slut och kommer troligtvis behöva morgondagens eftermiddag till att softa. Får känna av dagsformen imorgon!

Sov gott Brides!

• Grund

Nu är jag tillbaka i stan och har beställt min brudbukett. Det känns jättebra för floristen verkade jätteduktig och verkade förstå mig precis. Berättar mer imorgon om den

Men nu sitter jag som många andra och är helt förtvivlad över det som hänt lilla Engla. Tittar på nyheterna precis nu och detta är så hemskt, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva

Vi ses imorgon tjejer!

• Långserud

Hej hopp!

Måndag! Å jag ska sitta av min tid from idag och 2 mån framåt på en intern avdelning... ska nämligen sluta för en konkurrent...då får man sitta i karantän!

Astriden: (Å kanske ngn annan) Har du tips på god och lämplig brudskål?

Stjärnis: LYCKA TILL! Hur gick det för sambon?

Ha det gott!

• Majsis2008

god morgon brudar. Uppe tidigt som vanligt. Börjar bli trött på det nu, men nu ska jag träna idag och jobba, då kansk eman blir mer trött på morgonen i morgon i alla fall.
    Vill det ska bli fredag så vi kan åka kolla på lokalen...

• Astriden

god morgon brudar
    majsis, det ser supergott ut!

fy fasen för den sjuka jävel som gett sig på engla & pernilla,
    jag får rysningar & tappar orden samtidigt som jag känner att jag aldrig kommer släppa den kommande bebisen ur sikte.

Långserud, skönt med lite lugn & upptrappning inför det nya.
    Vi hade en underbar mousserande med champagnekänsla spm brudskål. Crémant de Bourgogne, Perle de Vigne (nr 7688) 89:-
    vi hade näst intill fri tillgång då gästerna skulle mingla i över en timme då vi fotades.
    Jag tar med ett festhäfte med all sån här info ikväll

• Majsis2008

vi har köpt mousserande vin till minglet, men ska även göra en bål ifall det drar ut lite på tiden...hade ni typ snittar eller nåt med astriden?

• Grund

Godmorgon girls!

Långserud: vad roligt du kommer ha i två månader nu. Kommer du att sitta och sortera papper nu då? Jag visste inte att du ska byta jobb. Vad kul! Grattis

Vad duktig du är som tränar Majsis!!! Tycker du skriver det var och varannan dag, bra jobbat!

Så var det måndag igen och jag ser verkligen fram emot fikan idag. Ska bli en ära att ha en fru med oss

• Majsis2008

jo jag försöker träna, men har varit sjuk nu i en vecka, så idag blir det och ro i en halvtimma och sen plåga magen i en halvtimma...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3