• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

God morgon flickor!

Ojojoj vad ett par snygga ögonbryn gör mkt? så nu har jag dåligt samvete över hur tjaskig jag har set ut hahahaha!

Va nyfiken jag blir på din story Astriden om presenter!

vi har fått en del comments om att det är sååå trist å ge pengar å att en del är såååå emot det. Vi önskar oss presentkort på den resebyrå där vi bokat vår resa och vi kan verkligen inte komma på ngr grejer vi önskar oss?.. Gärna presentkort på middagar, spa, hotell, upplevelser. Men vad gör man när man inte önskar oss just prylar?!

Ska kolla in er sida Grund! Jag håller också på å tåtar ihop en sån sida, lagt in en del kort på gästerna. Dock har man inte på alla men jag har skrivit att det är bilder på ett "axplock" av gästerna. Tror ni ngn tar illa upp?!

Nu ska jag fortsätta sortera papper!
    Kram!

• 31 maj 2008

Långserud - härligt med snygga ögonbryn! Visst är det härligt att känna sig fräsch och fin!

Vad är det nya jobbet för något? Samma verksamhet men annat företag?

Nu har jag kontaktat en ny vigselförättare som kändes jättebra när jag pratade med honom. Han skulle återkomma imorgon när han har kollat planeringen med sin fru. ille egentligen ha en kvinnlig, men jag gör allt för att vi ska hitta någon bättre nu, och då spelar könet inte någon roll längre.

Jag är också med i Buzzador, har fått en massa Lambinäsdukar och Extra-tabletter. Tror inte att det är något mer än så länge faktiskt.

Nej, nu måste jag jobba. Känner att vigselförättarpaniken tar en del av min energi...

• Majsis2008

gud vad svårt det är och göra en inköpslista till allt...tror vi säkert kommer missa nåt...tur man kan handla torrvaror och sånt nu...

• Långserud

31 maj: Jag ska bli kollega med din sambo, fast på kontoret på Första Långgatan..

• malinlars

Tack för fikat igår... skulle ju gått halv 7 men det blev halv 8,... ni är för goa!

Usch vad hemsk Malin... skulle inte heller vilja ha en gammal tant!! Hoppas att ni hittar Er vigselförättare snart!

Astriden: Har anmält mig nu.. älskar sånt.. tack för tipset!

• Grund

Nu har jag också anmält mig Här ska det provas!

Det där med presenter handlade bara om att man får en massa saker som man inte önskat sig, trots att man har en önskelista.

Långserud: Glöm inte skriva i gästboken när du hälsar på Alla ni andra också!!

• Grund

Ja just det, imorse postade jag Hindersprövingen

• malinlars

Grund: Vilken härlig sida ni har gjort!! Det är roligt att hålla på med... men jag har inte gjort så mycket som ni andra har gjort... iof var inte min familj så pigga på att ha en bild på internet... trist tycker jag.. Men men.. kan ju inte styra över Allt, även om jag gärna vill (Bridezilla hornen har nog börjat växa.. Hahahah)

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3